Scrisoare de la Mara

17:21


Este dorinta Marei sa raspunda la feedback-urile minunate pe care le-a primit din parta voastra din cadrul concursului si placerea mea sa public aceasta scrisoare aici.


Dragii mei


Va multumesc din suflet pt feedback-urile primate. Parerea voastra (CHIAR E) foarte importanta pt noi. De aceea, prin bunavointa Ramonei, iata un feedback la comentariile voastre (pe scurt, ca sa nu scriem romaneJ).


1.     Raluca Donciu – deocamdata ne axam pe produse pt copii, dar cine stie, poate lansam si vreo linie de gravide “tatuate”J. Cat despre fesuri mai mari…nu am facut decat pt max 6-9 luni pt ca, in general, copiii mai mari si le dau urgent jos de pe cap, iar mie nu-mi plac deloc alea care se leaga sub barbieJ.

2.     Catalina Zimbroianu – avem un model (lansat nou) chiar cu Micky! (vezi pe FB, colectia de tricouri Cartoons)

3.    Crisalida Esarfe Port-Bebe – o idée f misto! Ne-a trecut si noua prin cap, ba chiar avem in minte niste modele…(nu le pot dezvalui, pt ca sunt in faza de proiect si nu vreau sa ne fure concurentaJ)

4.    Ramona Ciorcila – fantastic! Gand la gand! Avem déjà in productie un model de Craciun!!

5.    Bacalu Cristina-Elena (clienta cu state vechi…)– poate la vara facem si maieuri. Apropos de salvari, avem in productie o linie de pijamale care vor avea pantalonii de genul asta. Facem si model de Craciun. Si DA, pt ca cererea e mare, vom lansa la primavara o colectie pe verde! avem, in josul fiecarei pagini, sectiune de Comentarii. CHIAR VA INVIT SA COMENTATI ACOLO!!!!

6.     Myeva – avem ceva de genul tata-fiu: in noua colectie de tricouri Cartoons, vizibila pe FB, vezi tricoul “I’m your father” (evident, am pastrat simtul umorului, nu ne place sa ne luam prea in serios)

7.     Mami de Rares: multumim! A fost o eroare temporara; am rezolvat-o. Vom face hainute verzi la primavara

8.     Vasy Boian – poate vom face si cu Tom si JerryJ

9.     Cristina Dumitru (clienta cu state vechi…J) – facem la primavara hainute verzi

10.   Oana Ioana – o sa bagam un buton “Cauta”

11.   Gabriela Mirela – vom face un model special de Craciun

12.   Laura Rus – facem de toate: hainute verzi la primavara, model special de Craciun si (foarte curand) pijamale bluza+pantaloni

13.   Ioana Schilinka – verzi sa fie!!! (poate si gri, un pic mai incoloJ)

14.   Tiziana – eu am gandit body-urile barca la gat pt ca cele cu capse mi se par foarte incomode…dar sa stii ca ale noastre nu sunt largi la gatJ

15.   Xelomon: 1. Vom scoate “clipacitul”. 2. Vom introduce un buton de cautare; 3. Facem hainute verzi la primavara. 4. Avem tricouri personalizate!!!! Mai exact, pictam orice idée iti trece prin cap; te astept pe site, la sectiunea Playground

16.   Oana Tohanean: FANTASTIC!!!! Gand la gandJ. Colectia pe care o avem in plan pt la primavara VA FI CU MESAJE ECO!!!!!! E foarte misto si ideea cu replicile din filme, am sa o tin minte.

17.   Alexandra Barbu– eu am gandit body-urile barca la gat pt ca cele parte peste parte mi se par foarte incomode…cel putin pt copiii mai mari, ori noi avem acelasi tipar si la 0-3 luni si la 2-3 ani (deh, costurile…J)

18.   Sular Noel – avem hainute pt copii pana in 3 ani; nu ne incadram?:)

19.   Marlena Alecsa – deocamdata avem in plan pijamale pt copii pana in 3 aniJ. Fii cu ochii pe noi!!

You Might Also Like

1 comments

  1. Multumim pentru feedback-ul la feedback, Mara :)

    La 4, am vazut pagina de Playground, unde vorbiti de tricouri. Eu ma gandeam la body-uri cu mesaje personalizate (si toata gama de produse copilaresti) si vad ca se poate. Cool!

    RăspundețiȘtergere

About Me