Castigatoarea este...

14:49

Asadar marea tragere la sorti. Avem 18 concurente, posesoare de bebelusi deliciosi. Va tin pumnii.


Ar fi fost 19 daca Gabriela ar fi adaugat un feedback si pentru mine. Cum am promis ca ma "tin" de cele trei requesturi pentru inscrierea in concurs, nu pot sa ii dau un numar pentru tragerea la sorti. Regret nespus si sunt furioasa pe mine ca mi-a scapat mailul de notificare pentru comentariu, altfel as fi avertizat-o la timp de acest neajuns.






Adriela, felicitari!!!! Astept mesaj oriunde sa ne spui ce item iti doresti si ce marime sa fie 
de pe situl bodybebe si la ce adresa sa trimitem premiul. 

You Might Also Like

3 comments

  1. Nu pot sa cred! Am castigat? Eu??? E prima data cand castig. Trimit detaliile pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, je sunt cascata! Asta e. data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela, imi pare tare rau, data viitoare poate...

    Adriela, felicitari inca o data, ne auzim pe mail, facebook, etc.

    RăspundețiȘtergere

About Me