Guest post invitation

21:31


Rox a dat startul postarii de luna octombrie, in cinstea Saptamanii Internationale a purtatului de bebelusi - un subiect care mi-e tare drag si pe care va invit sa-l abordati cu icnredere. Daca nu aveti blog dar ati vrea sa partcipati la concurs, va propun sa-mi trimiteti pe mail un articol (eventual cu poze "demonstrative") despre cum v-a influentat viata alaptarea si purtarea bebelusului si-l voi publica ca guest post pe acest blog, urmand sa-l inscriu si in concurs.


Bebelusii se poarta in brate, in esarfe si alte dispozitive de purtare, dar intotdeauna cu multa dragoste. Drumul meu intr-ale purtatului a fost plin de tatonari la inceput, insa spre placere a mea si deliciul Andei continua inca (de fapt e un drum in trei, si taticul Andei o plimba in brate, esarfe sau boba).

Paradoxal, insarcinata fiind si carand destul de des un copil de 12-13 kilograme, nu mai am nici dureri de spate, cum aveam in primele luni dupa nastere sau in tineretea mea zbuciumata. 

Stiu povestea didinuskai, care s-a folosit intensiv de purtarea copilului aproape de ea in eforturile supraomenesti pe care le-a depus sa-si recastige laptele pierdut si multe, multe alte povesti frumoase.si induiosatoare. 
Dupa ce nasc voi fi o kangoroo mother. Copilul meu cel mic va dormi si va suge, va suge si va dormi intr-un wrap roz, marturie a participarii mele norocoase la Expozitia foto cu ateliere si tombola.  


Babywearing inseamna voie buna si multa energie.





Nu, nu a fost un eveniment izolat. Cine a fost sambata prin Ikea a putut probabil vedea asa ceva.





You Might Also Like

5 comments

  1. Adica ai castigat? Ce tare!!! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci la expo? Pai... cred ca toata lumea a castigat cate ceva, n-am vazut in viaa mea atatea premii la loc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe noi ne-a ajutat purtatul copilului. La noi nu a fost tocmai o poveste cu happy end, noi am alaptat cu pompa timp de 8 luni. Pe la 2-3 luni, cand credeam ca se duce laptele si nu mai faceam fata cu tona de suplimente si muls la 2-3 ore pentru stimulare, am inceput sa-mi port copilul. Si surpriza: laptic din belsug. Sa fi fost relaxarea capatata si placerea de a-mi purta copilul? Nu stiu, dar a functionat. Am dus-o mult si bine asa, fara suplimente, nici apa nu prea reuseam sa beau. Am trecut cu brio peste toate puseele de crestere. Laptele a fost din belsug, chiar si pentru rezerve pentru zile mai putin bune. Din pacate la un moment dat au intervenit o serie de evenimente ce m-au determinat sa spun pas. Pentru mine sa am copilul aproape a fost cu adevarat o binecuvantare, a compensat cu faptul ca nu am reusit sa alaptez asa cum trebuie decat foarte putin timp si a stimulat producerea laptelui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am folosit niciun dispozitiv de purtare, doar clasicul "in brate". Vreau insa sa ma alatur celor care au aflat ca purtatul bebelusului stimuleaza lactatia. Din punctul meu de vedere, purtatul bebelusului depaseste cu mult efectele ceaiurilor galactofore.

    RăspundețiȘtergere

About Me