highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

luni, 25 aprilie 2011

Minigrădiniţă: programe şi module educaţionale pentru copii mici

Poate sunteţi familiari cu conceptul Fast Track Kids. Primesc  pe mail newsletter-uri de la o alternativă a lor. Dacă nu ar începe să lucreze cu vârste aşa "mari", m-ar tenta teribil. 

Chiar, ce experienţe aţi avut cu FTK sau programe similare? Există, aţi auzit de alternative? Care sunt preţurile




Incepand cu luna Martie 2011, va invitam si in CENTRUL 2 “Learn2B”- “Invat sa devin…” din Str. Theodor Sperantia 89, sector 3, Bucuresti (zona Unirii - Piata Alba Iulia, Bd. Decebal) . “Learn2b” este primul program educativ nonformal de dezvoltare personala a copilului cu varsta cuprinsa intre 4 – 16 ani avand in vedere nu doar competentele academice, ci si capacitatile, deprinderile, atitudinile ce tin de dezvoltarea personala a copilului, pe domenii de interes.

In Centrul “Learn2B” veti gasi Ateliere experiential-formative pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 4-16 ani, avand abordari diferite, cu posibilitatea de a participa la unul sau mai multe cursuri in functie de domeniile de interes:

  • ATELIERE DE DEZVOLTARE PERSONALA
  • ATELIERE DE ARTA  VIZUALA  PICTURA & DESEN
  • ATELIERE  DE ARTA DRAMATICA - TEATRU
  • ATELIERE  DE DEZVOLTARE A  INTELIGENTEI LOGICO-MATEMATICE
  • ATELIERE  DE DEZVOLTARE A  INTELIGENTEI  EMOTIONALE
  • ATELIERE  DE MUZICA SI   CREATIVITATE
  • LIFE COACHING  PENTRU COPII SI  ADOLESCENTI
  • ATELIERE DE DEZVOLTARE PERSONALA PRIN EXPRESIE ARTISTICA—DANS - in curand
Pentru mai multe detalii legat de obiective, grupe de varsta, orarul desfasurare a cursurilor ne puteti contacta la office@learn2b.ro
Va asteptam!
0721.274.933   0742.014.282    021.327.25.30 

2 comments :

  1. avem si noi in oras, de fapt chiar langa noi , la cateva blocuri, intr o casa imensa.eu m am interesat pt Daria , ne convenea ca e fff aproape de casa si imediat o "predam " la gradi.pretul e undeva la 1000 de ron /luna.insa , mai cautam si alte gradinite, pana la anul cnd ne am propus sa inceapa.educatoarele f ok, o gramada de activitati , plus un curs de prgatire pt mamici cu copii pana intr un an, gen cum sa i dezvolti creativitatea, cum sa inveti sa l asculti si multe alte chestii care mie mi s au parut f interesante.Dupa 1 an , il poti trece la grdi, desi cam pe la 3 ani incep sa "lucreze " f bine cu educatoarele.mie mi s a parut f ok.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vorbit cu cei de aici si spuneau ca lucreaya cu copii de peste 4 ani dar la gradinita unde va merge Anda de saptamana viitoare parca este in programa. Uite ca am si uitat, la cate am citit ce ofera :))

    In Bucuresti 1000 de lei e pretul mediu pentru gradinita.

    RăspundețiȘtergere