Saptamana oarba

10:19

Scriu din metrou, ce naiba sa mai fac acum, cand m-am trezit tocmai la Aparatorii Patriei in loc de Victoriei?

Toata saptamana am fost cu capul in nori. Luni am ajuns la serviciu moarta de somn, dupa ce m-a abuzat Anda tot weekend-ul. Nu a vrut nici macar pe-afara, sa manance nici atata.

Asadar nu va mirati ca am incercat sa pun un prelungitor usb cu mica mama in dietil de card de memorie al unui scamner, cand de fapt imi trebuia un banal cablu de imprimanta, nici ca vorbeam cu inocenta despre un cablu de alimentare cand colegul meu cel nou ma intreba despre o baterie de laptop.

Am facut mucles un proiect mai vechi si am devenit mai nepriceputa decat in cosmarurile mele.

Am visat-o pe mama moarta, m-am certat cu cealalta jumatate a paharului.

Ma lupt cu un pattern bolnavicios de supt si cu consecintele lui devastatoare.

Abia am ajuns la piata romana si e a doua zi consecutiv cand intarzii o ora la serviciu. Bine ca maine mi-am luat liber ca... cine stie ce-ar mai fi urmat...

You Might Also Like

1 comments

  1. da, o săptămână cu susu-n jos şi la mine. se schimbă ceva. asta-i clar. dacă aflu secretul, îl fac public. :)

    RăspundețiȘtergere

About Me