mama ei de tehnologie

11:13

Sunt fericita posesoare a unui par.teribil de roz - ciclam. chiar. Dar sub acest par se ascunde o minte buclucasa.care
imbina alaptarea cu instalarea de gadgeturi pe un htc rosu ca para focului si pe un sony vaio divim de frumos si suficient de puternic sa permita browsingul pe 26 de taburi simultan in cate trei browsere. Visul oricarei blogherite presupun.

Acu drept sa spui la laptop mai mult m- am uitat decat am butonat, pentru ca adevar grait-a nefericitul care sustinea ca un working mom isi apartine siesi chiar mai putin decat un stay at home mom.

edit: mama ei de tastatura qwerty pe touch screen!

You Might Also Like

4 comments

  1. poate rezolva tehnologia asta si problema cu tastatura, ca pe cuvant de onoare am avut probleme mari la citirea acestui post :))))

    mama ei de tehnologie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da ma, am incercat sa scriu de pe telefonul ala smecher si imi tremura mainile by default :))

    sper c-am corectat tot, acum. iarta si tu o mamica roz cam nedo :D

    @gabi: mersi, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. haide mah, de ce ai corectat, ca arata super beton asa?!!

    si eu am dat vina pe tehnologie nu pe posesoara parului roz si neuronii ei nedormiti :))))

    RăspundețiȘtergere

About Me