Cum se cheama lăpticul

18:15

Venită de-afară, cu o banană în mână, mi se cațără în brațe, apoi îmi arată că vrea s-o descalţ. Ridică bluza și se mufează cu aerul ăla dulce-șugubăț după care sunt leșinată și începe să cânte. Cântă imitand tonul de plâns, cam 30 de secunde, cu țâța în gură, până îi vine let-down-ul. Își astâmpără setea și văd că mă lasă să lucrez, deci îi dau bice.

A, începe să nu se mai trezeaască noaptea. Se culcă pe la 12 și cred că abia la șase mai suge... desi nu știu, azi-noapte eu la 3 am adormit și parcă i-am dat să sugă puțin. Nu mai știu. Cum spunea și Rox, asta e înțărcarea naturală, nu-ți dai seama ce, când și cum se întâmplă. Ne mai ia vreun an, cred. Sau o lună. Nu știi niciodată.

You Might Also Like

7 comments

  1. Anul trecut, la 2 ani si 7 luni am zis ca ......gata.....D e intarcat ...naturelle...nu se mai trezea noaptea, iar ziua avea atatea preocupari incat uita sa se mai agate de san....ha!.......si acum vrea laptic de la mami!
    Si stiu cazuri cand mama avea impresia ca s-a terminat, iar dupa o luna se trezea ca i se mai cere.
    Dar si cazuri in care mama oferea substituent, apoi declara: s-a intarcat singur, a renuntat la san!No!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu stiu multe cazuri de-astea, nici mie nu-mi place sa aud de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi e atat de drag de lu cum suge de in adancul sufletul parca nu as vrea sa se intarce niciodata. pe de alta parte gandul ca nu pot pleca la un chef, o nunta...Recunosc ca imi e dor si mie de o iesire fara copii :((nu dati cu rosii )

    RăspundețiȘtergere
  4. nu [ricep cum se poate cinea supune unei asemnea barbarii: http://zicolorata.blogspot.com/search/label/intarcat

    nici n-am terminat de citit! Si cand te gandesti ca majoritatea asa judeca si actioneaza...

    Loredana se poate iesi si ara bebe dar te intorci pentru alaptat seara/noaptea. E posibil sa adoarma si fara tine uneori, dar mie mi s-a intamplat ziua, seara nu. Totusi asta nu m-a impedicat sa merg chiar la o nunta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri am ajuns acasa la 15.40...David si-a adus aminte de san pe la orele 17.00 cand a si adormit la san (ca exceptie de dormit la ora aia, ca de obicei se culca mai devreme la pranz).
    Ieri nu a mai cerut san pana la culcarea de noapte.Trezit doar o data noaptea.Azi dimi papat san la 6....la 7.30 trezit,strigat 'mama', mama nu a aparut asa ca a luat-o tinta spre bucatarie cerand de mancare(desi intre timp ma gasise in sufragerie).Atentie..nu san!
    Asa ca sa vedem cum evolueaza lucrurile...poate la 1 an si aproape 11 luni termina si el de buna voie si nesilit de nimeni:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe .. la noi asta cu intarcatul a fost o Fata Morgana .. a avut o perioada in care sugea aproape numai seara, la culcare, maxim o data peste zi, maxim inca o data in timpul noptii .. apoi o saptamana de pauza (din motive medicale la mine) in care n-a intrebat nici macar o data de san (e drept ca nici n-am fost in preajma sa ma abordeze) .. iar acum, chiar si cand e in parc, cu bunica-sa, incepe sa ma cheme: mama-tzitzi, mama-tzitzi .. ar sta non-stop la tzitzi ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Florina, o sa vina cand nici cu gandul nu gandesti si n-o sa poti sa-ti spui nici tie cand exact s-a intamplat! Frumos, natural, fara stres.

    RăspundețiȘtergere

About Me