Anunţ (mentenanţă)

10:34

Am dat liber la cuvinte frumoase dar şi la înjurături pe blogul mediocru. Voi evita astfel decalajul uneori prea mare sau prea greu de înghiţit între postarea şi apariţia comentariilor. Poate, cu ocazia asta u va mai urla nimeni cu majuscule mediocrittea mea deja declarată.

Menţionez că stomacul meu poate digera diferit în funcţie de oră sau ziua din săptămână, aşa încât îmi rezerv dreptul inalienabil, de altfel, al autorului, de a exercita cenzura când cred eu de cuviinţă. Prin urmare, e posibl să las o înjurătură afişată două zile, apoi să dispară în neant, la fel de iute cum a apărut în mintea interlocutorului meu.

Din mediocritatea mea kitchoasă şi fără vreo veleitate literară declarată sau ne... vă urez o zi cât mai frumoasă şi un rest de săptămână aşişderea.

You Might Also Like

0 comments

About Me