highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

vineri, 28 mai 2010

All purpose milky ointment - la purtator

Am gasit pe site la Libero ca laptele de mama ar ajuta la vindecarea iritatiei de scutec. Eu n-am incercat niciodata (s-a ntamplat foarte rar la noi si nici nu mi-a dat prin cap) dar promit sa fac un raport detalit al procedurii daca va fi cazul vreodata.


La fel am observat ca Anda are niste brobonele si o irittie mica langa un san care nu rea sa reaca si cred ca se va da dusa greu cu caldura asta. O sa incerc s-o tratez milky way sa vedem ce iese.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu