highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

duminică, 11 aprilie 2010

Cochetărie la microscop

Soţul i-a dat mai demult Zuzulinei o borsetă cu bijuterii de-ale mele (printre altele) pe care n-am desfăcut-o de când ne-am mutat aici. . De atunci, ma tot împiedic de brăţărele, lănţişoare, cruciuliţe şi alte ornamente când mi-e lumea mai dragă.


Iată un alt semn de cochetărie bebelicească, dacă mai era nevoie să povestesc: fără să mă fi văzut cu medalionul negru cu floare roşie la gât mademoiselle umbla de colo-colo cu el bine fixat sub bărbie şi avea mare grija să nu-i scape! Nu vă imaginaţi câtă mândrie pe metru pătrat la noi în casă :).

Oare de unde le învaţă, că eu rar mă mai aranjez şi port eternele biju-uri din aur primite cadou de la familion şi nu mai zic ca am un singur lanţ la gat şi mi-am ostracizat brăţări şi inele pentru că îmi răneam demoisella la fiecare mişcare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu