Mrejele Internetului

14:21

Nu ma pot abtineeeee!!! Am dopat-o pe ZUzulina cu tom si jerry contrar tuturor principiilor mele din capitolul "televizorul tampeste poporul" iar acum stau si-mi storc creierii despre "10 pasi pentru ... (nevermind)" cand primesc un mesaj din plin eter:

Husband YM: uite ce zice C :
Husband YM: pai...sa fiu sincer l-am atacat o data pe V fara sa vad ca este dintr-un oras aliat...

Si continuarea ca poate saliveaza cineva daca ma opresc aici:
Io: aha
Io: bun asa
Io: ataca-i pe toti si stege-ti contul
Husband YM: V; asta e muncitor in aradon
Husband YM: ce maceta ai pe moon
Husband YM: tare
Last message received on 01.03.2010 at 14:23
Io: ce?
Husband YM: nu era pt tine
Husband YM: :)
Husband YM :*

Unii chiar se spetesc muncind numai io stau degeaba zilnic si mi-ajung la urechi doar cuvinte de dragoste pe messenger in fiecare ora si primesc numai cadouri de bun-gust insa nu pot intelege ca husband seara vine si el obosit de la serviciu si i-o pasez pe Zuzulina fara mila.

Astept sugestii, comentariile sunt free and fun. :D (ca sa fiu in ton de YM)

You Might Also Like

0 comments

About Me