De azi

20:24

*** Mergeam tralala pe alee cu Zuzulina in/de mana stanga, cand numita ma trage mult spre partea ei. Vad ca venea o masina din spate... Multumesc, Z!

*** Ajunse acasa impreuna cu tati cules de pe drum Z nu a vrut sa intre in casa. A buchisit yala cu cheia cateva minute, pe urma a batut la usa pana ne-a deschis tati. Cioc-cioc!

*** Dezbracatul a fost mai degraba imbracat in seara asta. Si-a pus caciula, apoi mi-a spus sa-mi pun si eu fesul lui Zoozoo. Pe urma mi l-a scos, si-a dat seama ca nu sta pe capul cui trebuie. Mi-a gasit o manusa, m-a pus sa mi-o pun pe mana, apoi mi-a luat-o sa o poarte ea. Cata suparare ca nu i se vad degetele la fel ca mie!. A scos-o nervos, mi-am pus-o eu din nou si m-a certat; niicodata no inteleg! Am reusit sa-i fac degetul mare sa intre fara aratator in degetul mare al manusii si s-a declarat multumita de rezultat. Cu caciula ccea rosie in mana cealalta, s-a dus la Zoozoo si l-a pus sa o poarte 10 minute.

Mai era o chestie care m-a entuziasmat de-a dreptul si am uitat-o cand am vrut sa-i povestesc lui Zoozoo ce lucruri extraordinare a facut fi-sa azi. Mooor de necaz dar editez daca-mi amintesc. De-acum incolo voi folosi sound recorder. Am senzatia ca am pierdut o bucatica din ceva tare frumos.

You Might Also Like

0 comments

About Me