highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

sâmbătă, 13 martie 2010

Confuzie

De aproape o săptămâană dormim impreuna cu mătuşa Zuzulinei, D. Aseară ne-am proptit de pat la fel de tâarziu ca întotdeauna, însa eu m-am străduit să nu adorm odata cu fetele, pentru că aveam câte ceva de finalizat la pachetele pentru parastasul de a doua zi. Pe 17 martie comemorăm un an de când s-a dus ultima bunică a clanului nostru.

Câand m-am intors, Zuzulina  dormea fara nicio grija lipita de D. D doarme, evident, in altă parte decât dorm eu faţă de micuţă. Dar pe Z n-a părut s-o deranjeze poziţia atipică a mamei surogat. Presupun ca sângele apă nu se face sau oricum, amâandoua dormeau adânc, dar D mai avea puţin dormea pe jos.  M-aş fi tăvălit de râs s-o gasesc pe fi-mea si mufată la sânul soră-mii.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu