Waste Management Diploma

17:42

In caz ca se intreba careva (ma indoiesc sincer da' nush cum sa incep a n-a postare pe ziua de azi) n-am reusit inca sa ajung cu Z pe-afara. Cred ca o sa ne destrabalam pe intuneric. Deh, bine si asa. 

Profitand de atitudinea ei necooperanta, am fugit sa ma aranjez linistita din picioare pana-n cap (asta a ramas nearanjat si cred ca asa va ramane; nicio pierdere, sunt nevasta nu?). Domnisoara a ramas cu tastatura pe scaunul "office", conversandu-se cu ta'c'su pe messenger. Pe care l-a si inchis si a deschis o multime de alte minuni, cum am notificat eu deunazi. Am auzit si niste chiote, semn ca a iesit si pisica din ascunzatoarea anti-Z :) deci totul era OK. 

Odata iesita din sala de aranjamente, Z mi-a sustras toate hainele cu care iesisem colac in mana si m-a insotit in camera sa-mi incropesc o toaleta decenta pentru o iesire in parc. Decenta n-a prea iesit dar draguta tot e. Cand sa-mi inchei decolteul, Mikulina s-a prins ca e rost de inchiderea productiei pe moment, deci a inceput a protesta. Protestele ei sunt unicul lucru la care nu rezist asa ca am venit aici si am mai aruncat cate-un ochi pe internet. Doar nu se asteapta careva sa stau atata vreme cu ochii introspectivi pe peretele de vis-a-vis. 

Dupa ce le-a scuturat bine, mi-a aruncat hainele de casa aruncat pe hol, unde sunt si acum. (Asta e din sectiunea n-ai de lucru stai draga ca-ti dau eu nu mai scrie bloguri in nestire). 

Voiam de fapt sa spun ca domnisoara mea a urmat azi-noapte vreun curs de waste management intrucat dupa sesiunea mirosinda a carei consecinta directa abia fuse povestita in postarea de deunazi a urmat o alta (ca niciodata).  Probabil s-a prins ca e mai confortabil sa elimini pe parti. Si cred ca exercitiul functiunii ii da o foame de nedescris, pentru ca in ultima vreme, cum termina de prestat, vine si-mi cere sa suga. Eu mi-am dat seama de waste expansion II abia dupa ce am mufat copilul dar nu cred ca aveam vreo sansa sa o schimb inainte de-a suge la halul in care se holba la decolteul meu (agatata fiind de el in secunda 0,2).

You Might Also Like

0 comments

About Me