highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

sâmbătă, 27 februarie 2010

Duplex

Zuzulina a facut pisu pe mine exact cand m-am lasat e vine sa-i aleg un chilotel. Asa de eficient incat zici ca sunt autoarea fara drept de apel a acestei capodopere ude :)

***

Mami bea cafea. Si eu beau cu mami. Ea crede ca imi pun buzele pe marginea cestii si sunt foarte multumita. Beau aroma de cafea...

***

Zuzulina suge si cu coada ochiului se uita la Tom si Jerry. Eu citesc sau ma uit la un film cand mananc. Like mother like daughter

***

Merg mereu incaltata in papucii zuzilor. Numai ca de data asta unul albastru a fost cam naravas si m-am trezit pe burtica. Sa plang? Nu, nu ca nu s-a ingrijorat Zoozie deci nu rezolv nimic. 


***Zuzulina e prima care a renuntat la duplex :) a gasit cutia cu linguri si acum le aseaza in pat, apoi le da iarasi drumul in cutie. Sper s-o tina pana diseara.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu