Duplex

11:04

Zuzulina a facut pisu pe mine exact cand m-am lasat e vine sa-i aleg un chilotel. Asa de eficient incat zici ca sunt autoarea fara drept de apel a acestei capodopere ude :)

***

Mami bea cafea. Si eu beau cu mami. Ea crede ca imi pun buzele pe marginea cestii si sunt foarte multumita. Beau aroma de cafea...

***

Zuzulina suge si cu coada ochiului se uita la Tom si Jerry. Eu citesc sau ma uit la un film cand mananc. Like mother like daughter

***

Merg mereu incaltata in papucii zuzilor. Numai ca de data asta unul albastru a fost cam naravas si m-am trezit pe burtica. Sa plang? Nu, nu ca nu s-a ingrijorat Zoozie deci nu rezolv nimic. 


***Zuzulina e prima care a renuntat la duplex :) a gasit cutia cu linguri si acum le aseaza in pat, apoi le da iarasi drumul in cutie. Sper s-o tina pana diseara.

You Might Also Like

0 comments

About Me