Doua ore din viata noastra de mami cu bebe mare

14:38


trezit 10 fara, alaptat, jucat schimbat zuzulina
venit in living, zuzulina in brate, stat la calc sa butoneze nu stiu excat cat, (o parte din rezultate le-a vazut lumea pe messenger)
lasat zuzulina
deschis geamul dincolo
intors aici
apoi dus la buctarie incalzit un castron cu apa (pentru cereale) la microunde
revenit in camera,
jucat cu zuzulina,
dus inpoi la bucatarie, facut cereale in conditiile in care fii-mea imcepuse sa protesteze
intors aici,
alergat bebe sa guste mancare, cam 3 minute
reusit sa-i bag o lingurita printre sughituri, oprit sughituri, mancat cateva lingurite cu vadita placere stop.
pauza de tzitzi - nu curs mare lucru stop
dus dincolo sa inchid geamul apoi in bucatarie sa-mi pun niste cafea
vine zuzulina dupa mine cu o jucarie in mana si alta pe cap si se agata de pantalonii mei
face ochii mari: astia nu se trag - ooops, am colanti (cand ma prinde cu treburi = maini ocupate imi trge de pantaloni pana ce ma lasa fara ei sau, oricum, ajung mult mai jos decat planuise designerul),
se lasa sa alunece pe jos ca s-o iau in brate
o iau in brate, imi pun cafea si zahar asa, apoi ii dau un biscuit
nu stie ce sa faca cu el, il musc apoi musca si ea vesela
mai vrea unul
luam toata punga si mergem in sufragerie la birou
acum parte din biscuiti sunt pe jos, zuzulina n-a mai vrut cereale, a vrut in schimb sa suga iar
am uitat sa povestesc de episodul de dinainte sa inchid geamul cand zuzulina a baut ceai si cu bluzele si cu pantalonii deci am schimbat-o langa scoica de toate hainele si apoi ne-am apucat sa vedem ce e in sacul argintiu de jucarii
ca de-aia venise cu jucarii dupa mine

acum explica-mi tu mie cand trebuia sa spal pe jos si sa matur sau sa dau cu aspiratorul in intervalul asta.

You Might Also Like

0 comments

About Me