Cum beau eu ceai [tchaaaaa]

19:15

Cum am niste secretii nazale (asta asa ca sa nu fiu scarboasa, poate ma cititi in pauza de masa), Zoozie a decis sa-mi inlocuiasca apa plata cu ceai de tei plus sunatoare pentru ca i-am dat mai demult feedback la combinatia asta. Like father like daughter ca sa zic asa...

Dupa lupte seculare si urlete innebunitoare am acceptat sa maa sez pe coltar in bucatarie ca sa mestereasca mama ceva si am primit ceai intr-o cana anti-scurgere careia ii lipsea exact partea care era antiscurgere. Concluzia v-o spun eu ca n-o sa ghici in vezi: am baut "tchaaaai" prin patru gaurele - ba nu, sunt 3 - foarte apetisant curgatoare. Care au curs pe hanorac, body, pantaloni, pe langa mine....

Mai tarziu m-a schimbat mama si mi-a adus ceai in cana cu pai. De-acolo e mult mai greu sa te uzi asa ca am lasat-o naibii si m-am mutat la mama in brate.

Cumva rugile mele fierbinti au fost ascultate si am primit din nou cana cu defect (doar-doar beau si ceaiul cu lamaie). Care cana curge super fain cand o intorc cu gura spre parchet! Mama a facut ochii mari si mi-a zis deja de 3 ori sa intorc cana cum trebuie... apoi a adus ceva de sters pe jos. Ii sta foarte bine cu carpa in mana asa ca mai vars un semicerc de ceai... Mama iar sterge, eu ma ud pe sosete deci e ideal pentru a mari damage-ul ca oricum nu sunt facuta sa stau pe loc. Mama imi cere cana, spune ca daca nu beau ceai nu am nevoie de ea. Ma fac ca nu pricep si-i dau carpa sa stearga in continuare. Repeta cererea, repet indemnul mut dar sugestiv.... pana ia carpa si sterge pe jos. Morala? Un bebelus cu cap isi dreseaza parintii in jumatate de zi.

(s-a dovedit ca ceva-ul mesterit de Zoozie era ca-mi incalzea ciorba asa ca i-am scuip at-o in freza iulterior)

You Might Also Like

0 comments

About Me