Cu esarfa de mamica

19:55

Am fost in sfarsit gata amandoua de incursiunea in Marele Exterior. Mai aveam doar sa-mi incolacesc esarfa in jurului gatului. Mai ca terminasem cand aud un Mmmmmmm! plangacios undeva foarte jos. Bubulina imi cere esarfa. Ii arat bandana ei rosie de pus la gat. Nooo... Nu e buna.  Sa ma spanzur eu cu ea, cel mult. Asa ca i-am incolacit esafa, am fost in fata ooglinzii sa vedem ce frumoase suntem... eu sperand ca renunta la esarfa mea gri si opteaza pentru a ei, mai potrivita cu o haina maro ca a ei.

Neeee! Si-a pus un colt si pe cap (sa ai lucruri pe cap este foarte sic acum la noi) si s-a holbat la fel de extaziata la imaginea ei asa de dulce. 

Mi-am luat eu alta esarfa de incolacit in jurul gatului si am plecat. Like mother like daughter. Cumva, afara a fost de acord sa poarte si fesul cu codite. Am reusit sa platim si ultima factura de luna asta (sper). A propos, Posta nu mai accepta plata facturilor Vodafone, la multe ghisee de banci nu se poate, Germanos nu vor... in curand se va putea doar prin ordine de plata! Asa ca am intrat in self bank si am depus niste bani pe card. 

Prima data mi i-a scuipat inapoi. Prea putini. Noi primim numai in euro. M-am milogit de ATM-ul ala si mi i-a primit; a fost de acord cu conditia sa nu cumva sa vreau chitanta. Ei bine da, sarisem un dialog, apasand DA din reflex si personalitatea artificiala cam ciufuta de la ING a zis ca-si baga picioarele in blondele cu ochelari si nu pr1meste niciun ban de la mine. 

Am plecat cu inima stransa dar cu factura in sfarsit platita si copilul in brate de teama haitei de caini care si-a arogat de vreo luna cred trotuarul ala si din cand in cand mai rupe pe cineva in latraturi. 

Z s-a prins ca e un trotuar lat, cu spatiu verde mare de data asta inaccesibil dar, totusi, e rost de mers pe jos pana la patiseria din colt. Unde s-a oprit si: 

- Mmmmmmm?

- Ce mami? 

- Mmmmmm? si pune mana pe geam, mai sa soarba din ochi niste minipateuri. 

- Pai ce sa-ti ia mami de-aici? (in gandul meu: piei drace, au margarina!) Struuuudeeeel? Pateeeeuri cu branzaaa ?(in gand: nu, ca au ou si poate nu e proaspat grrrrrrr). Ok, hai la geam sa comandam. Dati-mi de 50 000 niste minipateuri cu mac va rog frumos. M-am cautat de bani, Z s-a catarat la loc caldut in bratele mele si mi-a luat hartia de 5 lei. Si a platit ea. Nu a plans cand am rugat-o pe tanti "sa ia banii de la pitic" deci mie mi-e clar ca demoisella mea si-a cumparat ceva pentru prima oara. 

Am plecat deci cu ea in brate si cu punga in mana si am mai lasat-o jos in fata blocului, cu mainile pline de minipateuri.  

You Might Also Like

0 comments

About Me