Aventuri din Piata Victoriei

19:21

Dupa o discutie avuta vineri cu cineva drag mi s-a pus pata sa ma analizez la sange, asa ca mi-am facut o programare la clinica. Ce n-am programat era valul asta de zapada, dar, desi aveam ocazia sa contramandez, n-am facut-o pentru ca stiu ca nimeni altul sa aman la nesfarsit vzitele la medic daca nu ma paste ceva grav sau nu sunt gravida (:D). Incerc sa devin un cetatean responsabil, care se mentine in forma sa le platesca astora cele 129 de taxe pe cap de locuitor pentru cat mai multa vreme. S-a notat, da? Bila alba, da?

Ok, s-a facut ziua de marti cu "n" ceasuri de orice fel vreti voi si eu m-am pregatit sa ies. Numai ca mi-am amintit ca Zoozoo a facut cumparaturi aseara cu ultima bruma de bani lichizi si eu trebuie acum s-o lalai prin zloata cu copilul care a refuzat orice fel de mancare si a supt putin (si... stiti voi starea :( )... Asa, reiau: cu copilul agatat de mine prin troiene inghetate sa scot si bani, apoi sa ma duc la casa de bilete, care e la o statie distanta de noi in sensul opus fata de ala (sensul, adica) de scos bani (da, noi suntem de-aia de merg cu metroul si autobuzul). Revenind la Z, i-am pus aseara in vedere sa-mi lase de-un bilet fara sa ma gandesc ca trebuie sa iau si metroul iar omul, ca orice barbat adevarat, face numai ce ii spun eu.  

Adica nu e proactiv sau, cum ar zice mamaie, nu ii da domn'e prin cap (desi, ca oricarui om decent, lui ii dau foarte multe prin cap, mai puin cum ma pooate ajuta pe mine cand am nevoie). Aici probabil ca o sa se supere pe mine in viata reala. 

Rezultatul? Marti dimineata cand am realizat ca nu-mi ajunge un bilet m-au cuprins cei 1000 de draci si l-am sunat sa-mi vars naduful pe el. Proasta miscare, pentru ca el a lasat balta si job si sef si deadline si ce-o mai fi avut pe-acolo si-a venit cu o falca-n cer si cu una-n pamant din celalta parte a orasului ca sa imi aduca... bilet de autobuiz si cartela de metrou. Sa ma ajute. 

Am de la cazatura de sambata noaptea o vanataie sub ochi a la casnica reeducata de barbatu' mort de beat care ajunge acasa si gaseste mancarea rece. Drept rasplata pentru balacaritul matinal, Z a facut misto de mine tot drumul pana la Victoriei pe tema asta de m-a facut si pe mine sa rad si l-am amenintat ca il tarasc dupa mine sa dea cu subsemnatul ca nu el m-a batut. 

Una peste alta, ma bucur ca s-a enervat si ca a venit acasa pentru ca nu facem fata singura nametilor din drum spre metrou si asa mi-am putut respecta planul de atac (daca stiam ca e chiar asa rau chiar stateam dracului acasa). Mai ales in fata unui cimitr erau niste minicazemate inghetate si neregulate, fiecare pas o adevarata provocare la adresa integritatii incheieturilor pietonilor, practic astia de la primarie s-au gandit sa le lase si mortilor cate ceva de facut ca adormirea vesnica e poveste de adormit edilii.

La Victoriei ne-am despartit care-n cotro, el sa ia 300-le sa ajunga inapoi la serviciu, eu am plecat spre clinica. Nu stiu daca Zoozoo a apucat sa vada din autobuz cum m-a ajutat un nene galant sa merg prin nameti tinandu-ma de mana (ramasesem intepenita pe o minicazemata de-aia si ma gandeam cum sa cad mai bine sa nu strivesc bubulina in caz de ceva). Oricum, ii multumesc public domnului cu haina galbena si fata astupata de aceesorii de iarna, pentru ca nu cred ca as fi reusit sa travesrsz piata decat in vreo trei sferturi de ora fara el. Jumatate de ora pentru acei ultimi 50 de metri la care m-a ajutat dumnealui... 

In apropiere de clinica a tras si Zuzulina pe dreapta si lemn a fost si cand am intrat in cabinet (am scos-o din sling, am pus-o pe patul de consultatii iar eu am stat la taclale cu o doamna docotor care ne-a felicitat pentru alalpatul timp de un an si 4 luni. Eu preconizez inca un an de-acum incolo deci... hold on tight! cum spune volanul Zuzulinei.

Lemn a fost micuta Z si cand am coborat pana la receptie sacer rezultatele unui PAP vechi de vreo 3 luni, si cand a trebuit sa reurc la etajul II dupa rezultate si a fac o programare pentru interpretarea draciilor cu pricina. Mi s-a trezit cand am ajuns la metrou. Cred ca ea are impresia acum ca am dus-o la plimbare cu metroul. 

Poate va intebati ce faceau mesterii si mesteritele cu haine portocalii cand eu ma opinteam sa merg prin Piata Victoriei ca prin camp? Stateau langa statia lui 20 (aia cu sensul spre 1 Mai) si poveesteau cum fac ei trotuarul. Si radeau care mai de care, trei barbati si 2 femei, cu cate-o lopata veche in mana, utilajele moderne de curatat zapada din fata Palatului Parmalemntului, care inghetasera si se dezmorteau cu umor neaos din popor cu tenta sexuala. 

You Might Also Like

0 comments

About Me