De.... spălat - alternative pentru pretenţiosi

18:59


Am fost toata viata o cascata, dar de cand am copil intotdeauna cred ca am atins apogeul neorganizarii, al oboselii sau pur si simplu al faptului de a fi distrata. Insa invariabil si destul de... periodic mi se intampla ceva care sa infirme asta - cu alte cuvinte ca nu am ajuns treapta cea mai de jos - sau pe cea mai de sus, cum vreti s-o puneti.

Cred ca deja e mai bine de o luna de cand am primit niste produse de curatat pentru mine si pentru fiica-mea. Le-am si testat, evident. Nu foarte intensiv intrucat mie mi-a intrat in reflex sa pun mana pe sapunul handmade cand sunt sub dus, dar suficient de des cat sa-mi pot da in sfarsit cu parerea obiectiv despre produsele cu pricina.

De fapt, ce mai incolo si incoace, adevarul e ca a durat atat de mult pentru ca obiectul muncii mele cu mare greu se mai lasa spalat.

Noi suntem relativ nonviolenti si am vrea sa u apelam la spalatul cu forta printre urlete, asa incat ne-am propus sa vedem cat rezistam cu copilul nespalat. Nu cred ca vreti sa aflati raspunsul, va voi spune doar ca am facut un compromis, zilnic de mai multe ori e cu fundul in chiuveta si acoperim cat mai mult din suprafata corpului bebelusesc cu apa calda si sapun. Ramane parul, care s-a adaptat atat de bine nespalatului, incat povestile despre no poo mi se par in sfarsit credibile. Dupa o saptamana are parul la fel de matasos ca in a doua zi dupa samponare.

Eu insa nu rezist asa de mult, asa ca am folosit si Multi Mam Baby Wash si Multi Gyn FemiWash - pe primul mai mult pentru par, e drept. Lista lor de ingrediente e foarte asemanatoare, cred ca pot sa le incurc fara grija.

Ce sunt de fapt? Niste spume moi, aproape fara miros - ceva au, pentru ca de exemplu am folosit o baza de sampon Aurantis de la Mayam - cu adevarat fara parfum, al carei miros aducea cu cel de sapun de casa. Nu neg insa ca probabil nu parfumul e de vina penru mirosul oarecum mai prietenos al spumelor despre care va scriu, ci agentii tensioactivi in mod clar diferiti. Ah da, hidrateaza foarte bine si lasa parul frumos.

Cum sunt paranoia cand vine vorba de aditivi si substante chimice, va asigur ca am verificat in stanga si in dreapta si spumele astea nu sunt toxice. Sunt un amestec de tensioactivi din surse naturale (din cate-mi dau seama) si substante antiiritante (extract de aloe). Cam... atat. Mama Evei a facut un research foarte complet pe tema asta, asa ca directionez pe cei interesati aici.

Asadar gamele MultiMam si MiltiGyn sunt alegeri foarte bune pentru oricine are rezerve in a folosi produse cosmetice facute de cineva care nu beneficiaza de o linie tehnologica - ma refer la produsele handmade sau, cum spunea cineva intr-un puseu de cinica neincredere, facute "pe genunchi".Sunt foarte suor de folosit, se limpezesc foarte repede, in ochi nu mi-au intrat asa ca nu pot spune daca ustura au ba, deci le recomand oricui cu incredere.

In cazul meu, ce-i drept, se aplica urmatoarea situatie: cu cat mai "pe genunchi" si avand ingrediente mai simple, cu atat imi plac mai mult. Pielea mea e foarte fericita de cand cunosc "sapuneresele". Dar chiar sia sa MultiMam Babywash mi-a lasat o impresie excelenta - si sunt foarte greu impresionabila pe partea asta a cosmeticelor si alimentelor sanatoase.



You Might Also Like

0 comments

About Me