highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 11 mai 2011

Spectacol pentru copii azi, la Cocor


M-a anunţat cineva pe mail despre un mic eveniment care are loc azi. Daca nu ştiţi unde să mergeţi cu copchilul din dotare să ne spuneţi i nouă cum a fost, că noi suntem răciţi, bombe cu efect întârziat. 


Azi, 11 mai,  un nou spectacol pentru copii
susţinut de Leon Magdan
locaţia: BUCUREŞTI/ mag COCOR, etj 5 ora 18h30
intrarea liberă
Gazda evenimentului vă aşteaptă cu mult drag şi cu multe surprize si cadouri pentru micuţi!

4 comments :

  1. Super propunere de petrecere a timpului liber, mai ales ca a fost vreme frumoasa azi. Imi pare rau ca am zarit abia acum postul :( insa am auzit de d-l Leon Magdan si de spectacolele si atelierele lui. Sanatate multa micutei tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intre timp am aflat de la cineva care a fost acolo ca:

    - spectacolul este pentru copii ceva mai mari, clasa a 2-a, a 3-a... i-a invatat trucuri magice
    - a prezentat multe exercitii de logica.
    - au castigat si niste baloane, stickere

    Concluzia? "... mai mergem si miercurea viitoare. oricum au acolo un loc de joaca dragut, care lui **** i-a placut mult, cu acces liber"

    RăspundețiȘtergere
  3. 11 mai 2011, 22:30
    BB la bord


    Super propunere de petrecere a timpului liber, mai ales ca a fost vreme frumoasa azi. Imi pare rau ca am zarit abia acum postul :( insa am auzit de d-l Leon Magdan si de spectacolele si atelierele lui. Sanatate multa micutei tale.

    RăspundețiȘtergere