highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

vineri, 1 octombrie 2010

Ne vedem mâine!

Deşi ne trezim în ultima vreme la ore neortodoxe gen miezul zilei
(nu mă invidiaţi, nu cred ca vreţi să ştiţi restul poveştii), di seara voi face o stacană de cafea, voi pregăti haine curate şi mai grosuţe, că "dimineaţa" asta am văzut 9 grade la trezire, vom pune adidaşii la uşă împreună şi-l vom atenţiona pe tati să nu joace CS sau team fortress pana târziu dacă-l prinde cheful, pentru că nici eu n-o să joc Luxor. Iar mâine ne prezentăm în păr în parcul Izvor, şi-aşa îmi doream de vreo săptămână să evadez pe-acolo cu bubulescu mic mâncător de pizza (fără salam, doar bulion bio cu ardei, mozarella, ciuperci si ceapa, ok?).Promit solemn ca ma revanşez cu o bere, dragă tati :)


La noi, alăptatul in public e default, fără asta nu discutăm Dar, dacă voi aveţi o reţinere, veniţi oricum. Sigur va fi frumos. Deşi cam devreme, casc eu în timp ce scriu :) dar... ziua bună de dimineaţă se vede.


Mâine se alăptează ostentativ la cerere :)

3 comments :