Post-pascum

20:06

Histos a inviat!

Mi-era dor sa mai intru pe-aici si cred ca si Zuzulinei la fel. Tati a (re)ras-instalat alt wndows pe calculatorul asta si mi-e o lene de mor sa modific regional settings. Si cred ca in cateva zile voi avea windows7. Nu stiu unde gaseste atata rabdare, eu pe hardughia asta n-am mai avut chef sa instalez ceva vreo doi ani si am zis ca, atata vreme cat se aprinde, totul e bine. Deci astazi fara diacritice.


Noi am fost in deplasare, am mers cu un autocar super plin (ce act de curaj!) peste 100 de kilometri, apoi cu o masina alti 30. Ne-am gratarit, am ciocnit oua rosii, am schimbat peisajul, am scapat de zgomote. Intr-un cuvant, ne-am odihnit pana am racit. Sunt pe cale sa cred ca vantul puternic dauneaza sanatatii deja subrezite de un virus de la tatti de la serviciu. Daca am reusit sa tinem virusul in frau pana ieri, vantul ne-a dejucat orice planuri de bun-simt si orice efect de bilute homeopate si ne-a inflamat nasurile si gaturile in diverse stadii.

Ajunsi acasa, de data asta cu masina si pe ploaie, am realizat ca am o casa mai murdara ca o cocina (cum, Doamne, cum n-au venit sa faca si la mine curat?) si am spalat o perdea si am curatat un frigider impreuna cu sotul - noroc ca e singurul (si frigider si sot). Restul sa mai astepte.

Asa... si cine vrea sa stea maine cu Zuzulina cat ma electrostimulez eu? Dar poimaine? Daca nu se ofera nimeni o sa va povestesc cum se alapteaza cu electrozi pe burta...

You Might Also Like

2 comments

  1. Na, cum ai rezolvat cu electrostimularea? :)
    Cat despre casa, culmea culmilor, nici la mine n-a venit nimeni sa stranga :D Conspiratie, clar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu m-am mai dus :).Aaaa Histros a inviat!

    Am sunat si le-am explicat broblemul si am fost de acord sa reprogramam. Azi insa am avut ajutor si cred c-o sa-i dedic lui Zoozoo o postare de multumire (lui nu-i place deloc porecla asa ca trebuie sa gandesc intens inante sa ma apuc de lucru!)

    RăspundețiȘtergere

About Me