Zoozie excursionista (lu' peste)

19:07

Azi a fost o zi mare. L-am coopatat pe tati in marele proiect de a sta cu Zuzulina cat timp plec eu la clinica. Tati n-a avut nimic impotriva, ba chiar am banuit o mare usurare si nerabdare de a nu sta  juma de zi de vineri la munci. Am fost sa interpretez un PAP facut acum n luni. Toate bune si frumoase; mi-a venit o masina exact cand treceam pe langa statie, m-am cocotat frumos inaintru, mi-am taxat belet, am coborat la mall ca o dama ce sunt, am luat metroul... 

Cand ajung langa Victoriei ma uit pe mesajul de confirmare de la clinica si vad ca programarea mea era la 16.50. Eu am plecat in tromba de-acasa sa ajung la 15.30. Ce poti face intr-o zi insorita dar cu ciorofleasca/zloata... ? Sa astepti o ora jumate la clinica. Numai chef de colindat singura pe strazi nu aveam. Sau de intrat in magazine de fite de pe la capatul Caii Victoriei.

Cobor frumos din metrou, Urc/cobor scari sa ajung la iesirea convenabila si il sun pe Zoozoo sa-i dau instructiuni noi si sa-l rog sa scoata si Zuzulina pe-afara ca e frumos. Merg linistita la Victoriei 2, ma asez la peron, convinsa ca ma duc spre Basarab, de altfel nimic mai natural. Doar n-am mai trecut pe la Basarab de cand mergeam la munca - cu vreo doua exceptii, desigur, un an si cinci luni e o perioada destul de lunga dupa orice standard, chiar si unul blond. Adica suficient timp si pentru doua exceptii provocate de o dama care nu mai foloseste metroul pe post de mijloc de locomotie. 

Norocul meu ca n-a venit metroul, chiar eram hotarata sa ajung la Basarab. Da-i si suna din nou Zoozoo sa-i povestesc ca am un broblem si trbeuie sa ma tratez si ca daca patesc ceva are testamentul meu dupa dulapul din colt in a treia camera pe dreapta. 

La clinica, speranta-mi de a intra pe sustache mai devreme (nu aveam decat de schimbat vorbe) se duce dracului. Dr vine dupa 4. Intr-un final a aparut way dupa 4, s-a facut si dumneaei comoda si m-a primit. 

Concluzii: sunt perfect sanatoasa, dar daca nu mai iau Cerazette (ceea ce nu mai fac de o luna), sunt intr-un oarecare pericol sa fiu invadata de bebe2.. Acum na, eu o sa fug, el (n-)o sa ma prinda, ce-o fi o fi, doar Zuzulina va avea si ea o fratioara odata si odata. Sanatosi sa fim.

Cu ocazia plictiselii de-acolo mi-am cules si analizele de luni. Trebuie sa mentionez ca am fierul in limite perfect normale (nici prea prea nici foarte foarte), iar Calciul undeva spre limita superioara. Sunt o alaptatoare fericita de 1 an , 4 luni,  9 zile si aproape 15 ore, iar de 5 luni nu am mai pus gura pe nicio vitamina, prenatala sau nu. Acum 5 luni m luat 2 saptamni supradyn, dar incetasem curele de vitamine din iulie-august, cu ceva tentative de intrerupere inca dinainte.

Deci am citit bine ca alimentatia echilibrata e cheia succesului si ca, exceptand niste chestiuni de ordin medical, o mama care alapteaza nu are nevoie de suplimente nutritive ca sa nu se dezintegreze. Alaptatul e sigur! Nu este un stres! Nu trebuie sa intarci dupa un an pentru ca mama "nu mai poate"! Traiasca natura (umana)!

You Might Also Like

0 comments

About Me