Contaminare

11:33

Stau si ma gandesc ca ne-am nascut pe Planeta dezaxatilor. Inteleg ca exista folclor iar in ce priveste crestrea copilului te lovesti de 50 de ineptii/mp, dar postul de mai jos mi-a facut scarba de-a dreptul. Nu mai comentez nimic...

vali Jan 15 2008, 11:18 PM
Post #1

Contaminat

Group: Contaminat
Posts: 4
Joined: 15-January 08
Member No.: 3,037


Ce parere aveti?
Am o fetita care are 2 luni, sotul meu ma tot bate la cap sa o dau pe lapte praf ,
nu stiu ce sa fac, ma gandesc sa nu-i fac rau fetitei mele daca nu-i mai dau piept
Sau ma gandesc sa-i dau si piept si lapte praf.
O sa va explic imediat de ce:
Fetita mea mananca cam din ora in ora piept,eu si sotul meu ne gandim ca poate nu se satura si din cauza asta vrea mereu tata.a inceput de cateva zile sa planga mai mult ca inainte un plans sacaitor,cateodata cand ii dau tata mananca ce mananca pe urma se enerveaza si o da afara plangand ,trage de tata,cateodata ma doare un pic tatele,poate nu prea mai am lapte si nu se satura,dar nu prea inteleg ca a luat in greutate azi a implinit 2 luni si am cantarit-o acum o saptamana si avea 5.090kg si doctora a zis ca o hranesc bn.
Ce sa fac sa incerc sa-i dau si lapte praf si piept?
P.S.Sotul meu zice ca sa nu raman fara tate daca ii dau prea mult timp
Va multumesc! (IMG:style_emoticons/default/nesigur.gif)

Sursa

You Might Also Like

1 comments

  1. eu m-am distrat foarte tare citind postul acelei mame! mai ales fraza de la PS, cu parerea sotului, m-a dat pe spate! :)) Mare-i gradina Domnului! (lavida)

    RăspundețiȘtergere

About Me