De gustibus

09:08

Moaama, au inceput petrecerile de un an ale bebelusilor-prietenii-mei!

Am fost si noi la una si despre restul mi-a citit mama de pe forumul ei. Toate bune si frumoase: fetitele primesc torturi in forma de printesa (uneori le si gusta!) iar baieteii in forma de masinuta.

Toata lumea mananca pana nu mai poate, tot felul de mancaruri ciudate, unele aratoase, altele de-ti fac pofta sa te reintorci la vremurile cand mama nu ne (auto)diversifica si a suge din eterna tzatza, gandind ce-ai gresit de va trebui sa mananci asa ceva o viata intreaga. Bine, asta lasand la o parte acum ca oricum eu ma intreb de ceva vreme ce-o fi asa mare chestie cu mancarea asta, de ma indeamna Zoozie invariabil: "macar gusta, mami, daca nu-ti place asta e, dar gusta". De ce sa gust? Ok ok, si s-a intamplat sa-mi placa unele feluri: de exemplu iaurtul. Moaaamaaaa, e buuun! Dar ala acru si tare, nu ala dulce (cred ca zoozie ma triseaza si baga si cereale ca mi-a dat o data unul moale si tare am impresia ca aia e starea lnativa a iaurtului). A, si mi-au placut cascavalul din sandwichul mamei si mozzarella cu ou si carnea de pui dintr-o pizza de-a mamei... eiiiii aia DA papa.

Zoozie, te rog sa notezi ca, ori de cate ori vei incerca sa ma hranesti "sanatos", conform preceptelor tale bine culese si rumegate, te vei lovi de un refuz categoric, de o rigiditate perfecta in rigitatea ei si, daca nu merge, de lovituri [peste lingura) si de urlete. Este ultimul meu avertisment. Daca treci peste el, NU raspund pentru consecinte!

You Might Also Like

0 comments

About Me