A propos de școli...

22:56


Pe 12 septembrie a fost incheiată operațiunea ”penarul cu vise și buurii”, care a luat naștere datorită prietenei mele, Gabriela Maalouf si BILLA Romania și Carrefour Romania. S=au strâns 150 de kilograme de rechizite, care au ajuns la copiii din ingrijirea organizației SOS Satele Copiilor. Evenimenul a culminat cu cateva ateliere pentru aceiași copii:

- Atelier practic de pregătire a pachețelelor sănătoase pentru școală, desfășurat împreună cu mamele și copiii din programul SOS Satul Copiilor București și susținut de Dr. Ruxandra Constantina
- Atelier de origami Construim avioane de hârtie, construim vise, pentru copiii din clasele 3-4. În cadrul atelierului practic, copiii și-au scris pe avioane de hârtie cele mai frumoase vise și le-au lansat apoi în aer. Atelierul a fost susținut de Gabriela Maalouf, consilier dezvoltare personală și expert programare neurolingvistică.
- Atelier de dezvoltare personală cu discuții libere despre educație, motivație și perspective cu elevii claselor 7-8. Atelierul a fost susținut de Gabriela Maalouf, consilier dezvoltare personală și expert programare neurolingvistică.

Pe mine m-a impresionat declarația dlui Lucian Mustață: “Am crescut în cadrul marii familii SOS Satele Copiilor România, la Casa Nr.7 și am beneficiat de întregul sprijin al organizației de-a lungul copilăriei și adolescenței mele. Am reușit să-mi depășesc condiția și să am în prezent propria mea companie IT, cu 10 angajați. Pentru mine totul a fost posibil cu ajutorul educației. SOS Satele Copiilor România este casă pentru acești copii o perioadă, dar este important ca ei să învețe să prindă aripi și să se descurce în viață pe cont propriu. Școala le oferă această oportunitate. Rechizitele primite astăzi sunt valoroase pentru începutul lor de an școlar și doresc să le mulțumesc în numele tuturor acestor copii, oamenilor care au participat la campanie,”

Institutul Național de Statistică (INS) a publicat cifre de-a dreptul șocante:

27,8% dintre copiii români nu merg la școală, cu 7% mai mult față de media europeană și cu 10% mai mult decât în urmă cu doi ani. Abandonul școlar se datorează în special sărăciei.

Mulți dintre copii se rușinează să meargă la școală fără ghiozdane și rechizite. 

Prin urmare, această campanie este binevenită și ar fi nemaipomenit să aibă caracter ciclic. Bravo tuturor celor implicați! 

You Might Also Like

0 comments

About Me