Recomandarea săptămânii - lucruri altfel

14:39

Bloggeri mult mai experimentați decât mine au tot felul de zile tematice, de exemplu wordless wednsday. Mă gândeam, de ce n-aș face și eu ceva asemănător


Voi începe cu lunea - recomandarea săptămânii. Am tot felul de prietene care fac câte în lună și în stele, fie au niște magazine fabuloase, fie fac poze demențiale sau efectiv FAC lucruri care sunt de o calitate incredibilă și de o frumusețe unică, care denotă un car de sensibilitate mai mult mai mai puțin maternă.

Prima mea Recomandare este o datorie veche. Acum vreun an, când am fost la un târg organizat de unii care spălau niște fonduri europene, i-am luat slingul cu formă ciudată la testat, plină de curiozitate. Cum ulterior am văzut pe grupurile de profil  nu de puține ori dispute cu privire la fezabilitatea și calitățile produsului ei, m-am gândit că n-ar strica un articol mai detaliat despre produsul în cauză, cu plusuri și minusuri.


Așadar, la recomandarea săptămânii voi scrie astăzi despre Cuib de îngeri, făcut de Emiliana Vereș. 



Ce este: un dispozitiv textil destinat purtării copiilor, un melanj intre sling fix, mei-tai si wrap care se vrea folosit pentru copii între șase luni și un an și jumătate, hai doi-trei ani, depinde cât de mare este copilul. Al meu este MARE, înalt. Acum un an, la doi ani și puțin, era deja mult prea mare pentru cuibul pe care-l testam (Denis arăta ca un copil de trei ani destul de bine dezvoltat). Precum vedeți, totuși, în poza de mai sus stă un copil destul de mare.



Cum se folosește: Dispozitivul constă practic în două X-uri printre care îți strecori capul. La data testării, în partea din față era prevăzut cu niște scaiuri care te ajutau să-l deschizi simțitor pentru a așeza copilul la piept. Se îmbracă asemeni unui poncho, apoi ți=l ajustezi după nevoi, mai sus sau mai jos. Ca să pot pune pe Denis cu picioarele in M, eu a trebuit să-i pun fundul practic între picioarele de jos ale x-ului, materialul bretelelor venindu-i sub genunchi, la fel ca la slingul fix. Asta pentru vara mi s-a părut genial, e un sistem de purtare în care copilul efectiv nu-ți transpiră.

Caracteristici: Materialul este rezistent, nu țesut pe dublu diagonala (nici nu știu dacă ar fi nevoie în cazul ăsta), dar foarte atent lucrat, toate cusăturile sunt solide, nu ține cald, deși este gros. Cum spuneam costa intr-un fel de poncho minimalist, care in partea de sus are doua x-uri unite, iar in partea de jos are o gaura. Poate semăna cu un ham sau o bluză când ți-l pui. Materialele au imprimeuri frumoase, eu am avut unul alb cu trandafiri negri, dar erau multe combinații vesele, atât de plăcute mamelor purtărețe.

Din păcate nu găsesc pozele cu copilul meu; le-am pus undeva și le tot caut, acest review trebuia săă iasă deja de un an.

Plusuri:
- pentru vară este foarte aerisit. Copilul nu transpiră, are libertate de mișcare. Tu ai spatele suficient de dezvelit față de cum ți-l lasă un wrap, de exemplu, cu legătura clasică, front wrap cross.
- împarte greutatea pe amândoi umerii, fără a te complica cu legături sau catarame
- nu este matlasat, bretelele sunt foarte late și nu te doare spatele după ce porți un copil mai multe ore.
- din ce am văzut, materialul nu presează piciorul copilului, Denis nu a avut urme de la el.


Minusuri:
- Denis s-a obișnuit să iasă prin partea de jos a slingului și își dădea drumul mereu pe acolo (asta în mod clar este ceva subiectiv).
- La copii foarte înalți unde trebuie punte lată modelul meu nu mi-a dat posibilitatea să fac M-ul (genunchii flexați la nivelul buricului) decât dacă i-am pus fundul în gaura dintre x-uri.
- nu permite purtarea pe șold ca slingurile obișnuite sau în spate ca mei-taiurile, wrapurile sau ssc-urile. Acest lucru poate fi un oarecare impediment pentru copiii energici sau care vor spațiu de manevră.


Una peste alta, mie mi-a plăcut atât produsul, cât și producătoarea, o femeie foarte naturală. bună și deschisă la nou, căreia îi place teribil să lucreze de acasă.





You Might Also Like

0 comments

About Me