highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Analogii

Intamplare perecuta acum 3 minute:

Mi-am descoperit fermoarul de la vesta si faptul ca, daca o labartez suficient in partea de sus, se desface foarte haios. Zoozie tot incearca sa o inchida si sa ma invete sa folosesc cheia fermoarului. Mana i-a scapat de pe cheie pe tablia biroului. Pare-se s-a lovit destul de tare ca a inceput sa se vaite: "Auuuuu!"

Asta bieninteles ca, in ochii mei, e o invitatie sa scot alte reactii de genul asta asa ca o insfac cu putere de sanul stang si racnesc ascutit cum numai eu stiu: "Aiiiiii!"


Apoi tastatura a devenit neinteresanta si am zbughit-o la joaca.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu