Voi sunteți fericiți?

17:46

Zilele trecute am depășit o perioadă agitată din viața mea, cu autopromisiunea că mă voi apleca doar asupra aspectelor care mă fac fericită. Și multă vrme am stat să mă gândesc oare ce anume mă face pe mine, ca om, să mă simt împlinită. Nu-mi doresc o viață trăită în umbra lui ”așa trebuie”.
Nu prea sunt nici omul care să lase multe de la el. Simt că orice primesc trebuie să vină din inima celulilalt, nu fiindcă se împlinesc anumite ritualuri și se acționează pe baza unor conveniențe sociale (sau nu).




Am dat intamplător de acest eveniment in newsfeed. De multe ori parcă primesc în cale exact acele elemente care fac parte din lecția zilelor respective. Vouă nu vi se întâmplă?

Mi-am dorit sa fac cadou perechii mele un atelier petrecut cu mine, fiindcă am senzația că Eiji ăsta explică exact marile adevăruri pe care le trăiesc eu atât de intens. Am uitat să profit de early bird, nu știiu dacă avem cu cine lăsa copiii, dar mă voi strdui să mergem acolo, așa cum alte cupluri ies din când în când la o întâlnire romantică.

Prețul acestor seminarii este foarte accesibil, zic eu: o zi costa 90 lei, două zile costă 160 lei, dacă nu mă înșel. Iar dacă folosiți codul BMM veți avea încă 10% reducere.

Eiji va veni pe 22 și 23 septembrie și va ține două ateliere diferite în intervalul 17 - 21. În primul se va discuta despre rezistență emoțională, o chestie despre care tot aud în ultima vreme - mindfulness și despre optimism. Al doilea va conține discuții despre calea fiecăruia, recunoştință și compasiune.

Să fii fericit e o artă pe care nu știu câți dintre noi o mai stăpânesc.

You Might Also Like

0 comments

About Me