Zuză cu SuperNet

15:03

Undeva prin iunie m-am înscris la o campanie de testare a internetului 4g de la Voldafone. A fost o experienţă de neuitat şi pentru mine una a venit la momentul potrivit. Mi se stricaseră telefoanele pe rând, aveam unul mic, care mergea greu pe net, cu rezoluţie proastă, un adevărat deadend.

Când am văzut pe wallul meu ca o tipă testa reţeaua supernet de la #VodafoneRomânia, mi-a sărit şi somn şi tot şi am început să sap. Am devenit client #BUZZStore, m-am înscris în campanie. am completat un chestionar, iar în 2-3 zile am aflat căî am fosta cceptată. Am ajuns la reprezentanţa Vodafone din Plaza, mi-am luat telefonul şi în câteva minute am ybughit+o. De teama puştilor, am aşteptat să-l desfac până a ajuns şi hazbănd acasă. Numa' bine, că am făcut şi un unboxing, ca la carte, care a ajuns pe Facebook cam peste o lună, din motive de zuză şi din cauză că nu ajungeam la calculator (sunt o maestră a procrastinării). Până la urmă tot soţul cel grijuliu l-a urcat pe net. E un unboxing fără pretenţii, cu copii prin preajmă. Când am terminat de montat şi cartelă şi baterie şi tot, Denis a crezut că ăsta e telefonul lui şi a trebuit să-l mai dosesc câteva ore şi vreo două zile să-l butonez pe ascuns.






 Samsung galaxy Core Prime nu este o versiune highend, ba din contra. Dar low-endul lor bate la fund cam tot ce ama vvut pe mână până acum. Procesor bun, memorie destulă, a fost o plăcere să văd filme online, să ruley "jde mii de aplicaţii în acelaţşi timp fără să-mi tuşească telefonul. E foarte uşor, pare rezistent deşi n-are sticlă de protecţie, de comod de dus în buzunar şi de ţinut în mâini delicate de femeie. Şi, culmea, e gri metal.

Are şi două camere foto, softul telefonului scoate poze cam mizerabile, dar am remediat repede situaţia cu Retrica, o aplicaţie care vine cu o gramada de filtre si efecte gratuite (dar la care nu poţi folosi blitz). Pentru un telefon, însă, timpul de expunere e foarte bun iar cantitatea de poze mişcate e net mai mică decât la alte modele pe care le-am avut. Thumbs up!









Câteva poze nefiltrate, făcute cu softul nativ, luate random din backupul făcut automat de Google:




Diferenţa e destul de mare.


În sfârşit, una peste alta, telefonul este versatil, rezistent, se aude bine atât in call cât şi când îl folosesc pe post de casetofon portabil. Am avut şi ceva emoţii când începiuse să se încingă în zona cardului de memorie. Din fericire, responsabile erau nişte aplicaţii buclucaşe. Trebuia să-mi formatez cardul printre altele, şi fiind pe trei sferturi plin mi-era o superlehamite să stau de backupuri şi alte aranjamente. Sunt o fata destul de geek, dar am fundul în zece luntri şi la vremea respectivă mă organizam destul de greu.


Câteva vorbe despre supernet.


E SUPER. Lărgime de bandă cât toate zilele, wifi-ul meu era leneş pe lângă el şi aşa a rămas. Acoperirea a fost nesperat de bună. Singurul loc unde ochii mei au văzut 3g în loc de 4g a fost plaja Rapana, prin Mamaia Nord, într-o după-amiază de august.

 La început am avut totuşi doar HDSPA. Abia după câteva ore am trecut la 4g iar diferenţa este foarte mare. Am făcut speed test atât în aplicaţia #MyVodafone, cu ajutorul tool-ului NetPerform, cât şi pe site-uri independente. Rezultatele mai jos: 

Lărgime de bandă HDSPA
Lărgime de bandă 4g






wifi+ul nostru de acasă (stânga) şi 4g (centru şi dreapta)


Cu viteza asta poţi face conference call-uri video pe net fără nicio problemă, în timp ce-ţi downloadezi un film de pe torrenţi. În cazul meu nu au existat fluctuaţii de viteză dacă eram în locuri unde nu erau probleme de semnal. M-am uitat la filme în parc în timp ce fiul meu se căţăra într-o nesimţire, mi-am editat şi uploadat poze (inclusiv din cele pentru cosmetice), am editat foi de calcul şi documente. Daca  aş avea un dispozitiv mai mare cu asemenea net aş lucra orice, de oriunde, oricând.

Când am postat pe Facebook despre asta, au fost oameni care au zis ca netul lor nelimitat e mai ieftin. Acum nu ştiu ce sa zic, între timp aud ca într-adevăr în Bucureşti are şi RDS 4g dar nu ştiu în ce condiţii. Prietena mea avea avea nelimuitat 3g (ceea ce înseamnă viteză foarte mică). La asemenea lărgime de bandă nici să-ţi verifici wallul pe Facebook nu poţi fără să mori din cauza timpilor de aşteptare.

La un moment dat am avut o surpriză cam sinistră când am primit mesajul de mai jos, dar cum traficul meu din infovodafone rămânea neschimbat, am prins curaj şi le-am forjat reţeaua fără milă.



În altă ordine de idei, ieri m-a sunat cineva de la Vodafone să-mi propună să-mi iau net 4g nelimitat şi tabletă la 60 de lei pe lună, ceea ce mi s-a părut cam scump, tableta avea configuraţia telefonului actual, doar display-ul  mai bun. Iar cu tablete eu n-am experienţe prea înălţătoare, mi se pare că telefoanele folosesc aceleaşi resurse muuult mai eficient.

În urma experienţei mele cu 4g-ul lor am rămas anxioasă, fiindcă m-am  obişnuit să stau cu el şi în casă, că merge totul mai repede aşa, iar dacă abonamentul e cu adevărat 60 de lei doar pentru net m-am ars, că nu-mi permit suma asta deocamdată.

A, să nu uit, Parcul Alunişului vă adresează mii de mulţumiri pentru posibilitatea de a testa netul 4g nelimitat de la Vodafone. Am partajat conexiunea şi fiecare a făcut cu ea ce-a vrut. Tembelefonul meu acoperea tot parcul. Surpriza cea mare e că nu se goleşte bateria imediat (mă temeam că da). Ocazie cu care să adaug că sunt extrem de mulţumită de bateria asta care se încarcă lent şi se goleşte şi mai lent.

APLICAŢII VODAFONE



Contrar previziunilor subsemnatei, care în afară de accuweather scuipa pe orice, #VodafoneMeteo s-a prezentat foarte bine. Iniţial se actualiza aiurea fiindcă eu n-am permis accesarea locaţiei niciunei aplicaţii (face parte din rutina mea battery save), dar la un moment dat s-a reparat singur şi am avut plăcuta surpriză de a avea temperatura zonei mele din Bucureşti. Poate cei din provincie nu-şi dau seama, dar eu sunt prin Sud iar soţul in nord, de multe ori la el ploua cu spume iar la mine era vreme de plajă, deci chiar e nevoie de restrângerea zonei pentru previziunile meteo.



Ai previziuni pe următoarele 3 zile. Poate cu timpul va putea apărea previziunea pe ore şi am văzut pe site la IMMH un soi de radar, cu care poţi urmări în timp real diverse precipitaţii, ăla ar fi genial de inclus în aplicaţie.

#Cinemagia este un ghid TV și Cinema. pe mine mă ajută foarte mult partea de cinema, fiindcă niciodată nu ştiu ce şi unde găsesc, iar când caut pe net mă lovesc de tot felul de informaţii nedorite. Başca, pot cumpăra biletul la film DIN aplicaţie. Acum am văzut nush ce film cu Barbie Rock Star  şi cum sunt în Vâlcea aş duce fetele la Mall. Cred ca Anda va leşina de plăcere şi va mai trage uun bocet, de data asta de fercire. BTW, Anda a stat o săptămână la ai mei fără noi, n-a plâns decât o dată, iar la final a întrebat candidă: mamaie, dar de ce plâng eu?". Cum am venit eu, cum a tras un iureş, că ei i-a fost - auzi - dor să plângă. Nu cumva să am concediu prea mult :D

În sfârşit, deşi îmi propusesem, n-am mai făcut tutorial cu cum să-ţi iei bilet online că mi-am dat seama după ce l-am cumpărat că trebuia să fac screenshoturi. E posibil să-l scriu totuşi mai târziu.


#Seenow e în principiu TV şi canal de filme direct pe mobil. Au şi pagină de Facebook, e o aplicaţie care funcţionează şi independent de Vodafone. Aici cel mai mult s-au lăfăit Anda şi hazbănd, care cred că a văzut cam jumatate din filmele thriller şi scifi. Eu în perioada nu pot suporta decât sci-fi-urile, iar selecţia a fost destul de slăbuţă pentru mine. M-au înduioşat însă până la lacrimi Pompeii şi Jane Eyre printre altele, şi am dat şi prietenlor mele voucherele din cutie, să putem plânge la unison. Ce-am aflat: cu un abonament seenow poti conecta până la patru dispozitive, aşa că am avut seenow toţi din familie atât pe mobil cât şi pe PC.

#Zonga - mă gândeam că n-am ce face cu o aplicaţie pentru puştani. Oh well, am descoperit multă muzică bună (ar mai intra), iar secţiunea DESCOPERĂ  e favorita mea. De acolo găsesc ba playlisturi tematice (rock, morning, evening, workout) de exemplu, dar poţi salva şi melodii favorite şi playlisturi întregi de ascultat offline. Foarte mişto şi întotdeauna calitate premium. Nu ştiu cum a evoluat aplicaţiua asta, dar acum e state of art, mai ales ca youtube de exemplu nu-ţi permite să asculţi în backgound decât după ce-ţi iei doctorat în tweakuri de tot felul. Zonga e intuitivă, transparentă şi foarte diversă, iar eu am avut posibilitatea să dau două luni gratis la două persoane dragi din offline.

Părerea mea de persoană oarecum avizată, care a avut de-a face mulţi ani cu tot felul de reţele şi gadgeturi e că în curând nimeni nu va mai putea fără 4g şi că - sincer- e invenţia secolului. Nu mă pot decât bucura că am putut încerca asemenea condiţii de navigare pe net, care m-au ajutat să muncesc mai eficient, eu fiind mai mereu pe telefon, pe drum, alergând după plozi şi alte asemenea. Şi mă gândesc serios cu să perenizez abonamentul ăsta...

În altă ordine de idei, celor care se tem să doarmă cu wifi-ul sau dispozitive electronice în cameră... pot sta liniştiţi, dacă eu am asemenea viteze de download, avem la orice oră prin cap la fel de multe unde radio câți neuroni. :D



You Might Also Like

0 comments

About Me