Adunate

10:20


Ce mai fac eu: am telefon functional, dar asemenea laptopului a adunat apa intre foliile display-ului. Sper ca in timp sa se usuce si sa arate la fel de bine ca la inceput. L-a imbaiat Denis in cada din tocmai iesise. Actiune fulgeratoare, nemiloasa banii sunt un rahat oameni buni!!

Denis ma boscorodeste de juma de ora ca face caca dar nu vrea sa stea pe oale iar pe wc a vrut doar pipi, si ala asezat :)) Iar acum il vad scremandu=se si-l intreb daca face cumva caca, daca ar vrea pe oala.

-NUUUUUU! Dar am pus mana si evident era in chiloti deja.

Copilul meu minte si experimenteaza din plin perioada anala si probabil vrea sa aiba controlul asupra propriului corp.  :D Il astept la interval sa marturiseasca si sa facem deja traditionala baie de dimineata.

Anda acum vreo doua zile ma vede la dus si incepe sa se tanguie:
- Ai o tzatza lunga si una scurta, cum sa mai iesi pe-afara acum? Toata lumea o sa rada de tine cu ai un tzatza luna si una una scurt. Una era plina :)))

-Ieri imi spune, inainte sa iesim pe-afara: Mami, esti bratana. Eu foarte mirata: Unde, la fatza? Ea: Uite fac eu asa si gata nu mai esti bratana.

Sunt bolnava, am niste simptome absolut suspecte, alataieri as fi putut jura ca sunt gravida: lapte putin, greturi pasagere, pipi des, migrene si o stare de oboseala continua. Nu, nu e un bebe, sunt doar bolnava si naiba stie ce am  - deocamdata. E ca un colaps generalizat. Sunt cam suparata la faza cu laptele fiindca bebelusul R avea nevoie de mine si am dat-o in bara. Ma revansez cumva, dar pana una-alta reactioneaza rau la lapte praf si nu-i placeeee.... Daca vreti sa ajutati cu cat de putin lapte cautati-ma la 0721 832 362, pe facebook  sau la alaptare arond gmail punct com. 

Ma trolleaza cineva pe postarea asta, cineva care probabil se crede normala si detine vreun adevar absolut iar eu pic de proasta ca-mi tin copiii in brate si le dau sanul pana la 7 ani in loc sa-i las sa suga destele pana la aceeasi varsta, cum fac altii mai normali. Astept sa iasa tot, e singura bucurie (rautacioasa) care mi-a ramas in aceste zile confuze :))). Ma rog, prietenii reali stiu de ce :P.

Veste, mare veste via Jack Newman: daca nu bem ca inecatele nu ne imbatam copiii. Alcooluil iese extrem de repede din lapte, dupa o ora este echivalent cu 1-2 ml intr-o suta de vedre de apa. Read more.

Am peste 100 de articole in draft si nu gasesc timp sa le scriu ca imi soste mereu un ajutor nesperat care-mi stinge priza de la calculator in 2 timpi si 3 micari iar pe laptop incaleca si joaca. Sper sa apuc sa va povestsc cum am fost cuu copiii la oraselul lenes :)

Ca tot vorbeam de facebook: cum nu apuc sa scriu mare lucru aici pentru moment, va puteti abona la pagina mea personala unde gasiti mereu cate un link interesant si rarisim chiar cate o discutie cu continut (cunosc lume interesanta si ma mandresc cu asta). Postez aici intrucat pe pagina blogului Facebook are grija sa faca postarile invizibile daca nu platesti si mi se pare aiurea fiindca nici macar nu sunt un business ci o amarata de femeie jobless.

Scizati lipsa diacriticelor, sotului meu ii sunt indiferente si mi-e lene sa ma duc in contol panel sa adaug limba neaosa, chit ca pana scriu fraza asta as fi putut la fel de bine sa fac si acest lucru. Dar e unul din multele lucruri de care mi-e sila.

A, si vara asta am fost msi rau ca vilegiaturistii inceputului de secol xx. Am stat mult la mare, am stat mult la mama si ceva mai putin la soacra-mea - ca am ajuns cand deja se lasa frigul si e greu de stat cu murdariciosii mei full time la tara. Si-o mai intind, ca ma simt libera ca pasarea cerului.

Le-am dat papuci tikki noi si le plac atat de mult ca amandoi au dormit cu ei. Mostenire de la ta-su care asa facea cu lucrurile care-i placeau.

Anda s-a trezit si mi-e zis:
- M-am facut mai mare. (pe limba ei inseamna azi/acum nu sug :D). Intarcarea naturala e magica daca n-o lasi sa te traga de par.

Cam asta. Noroc.

You Might Also Like

0 comments

About Me