Un cod cadou plus tipsuri utile

10:20


Am descoperit şi eu în sfârşit situl cu suplimente şi produse naturale de care vorbeşte toată lumea, iherb. Deşi sunt în Americanezia, trasnsportul pentru colete de maxim 1,8 kg este 4$.



Partea bună este că pachetul ajunge la poșta de care aparții și nu trebuie să mergi până în fundul pantelimonului la vamă să ți-l recuperezi, nu plătești taxe adiționale și, cel mai important, nu te hărțuiește nimeni la vamă că aduci droguri sau otrăvuri deghizate în vitamina D pentru copii cum era să pățesc eu cu niște remedii contra durerilor de dințicând am descoperit homeopatia, dacă nu aveam pe cineva în sistem PCR*.

Pentru o reducere de 10$ la prima comandă de peste 40$ sau 5$ la comenzi mai mici puteți folosi codul PGN954.

Sunt prețuri mici la multe produse utile. Pe mine mă interesau niște extracte și superalimente, dar au și cosmetice, produse alimentare de bază, cam tot ce vrei. Poate la început pare amețitor, dar merită puțin timp de contemplat când dorm les plodes și bei o cafea - rece, cum altfel, eu n-o prind neam caldă. 

-----------------
* pile, cunoștințe, relații - of course

You Might Also Like

0 comments

About Me