Chestii piticești

14:49


Într-o miercuri, nici nu mai știu exact când, dar, oricum, pe vremea când încă lucram iar afară era chiar cald și frumos, am fost invitată
de Ana-mămica urbană la o lecție demonstrativă cu learn with music, gym și ceva crafting. M-am dus cu drag, fiindcă amândoi copiii mei sunt pasionați de muzică și instrumente muzicale și am vrut să știu cum le-ar mai plăcea o întâlnire cu copii de-o șchioapă. Atât Anda cât și Denis s-au mai distrat cu Daisy la Medlife toamna trecută - Denis chiar s-a dezis atunci complet de mine și avea numai 7-8 luni.

    

Miko kids se adresează mai cu seamă celor care se pregătesc de colectivitate, tocmai in ideea ca trecerea de la liniștea și lejeritatea casei la rigorile colectivității sa fie mai fluidă. De asemenea, locul se vrea un debușeu și pentru mamele copiilor mici, care în afară de parc și câteva locuri de joacă destul de amețite nu au multe ocazii de a schimba decorul.



Mi-a plăcut tare mult modul cum și-au integrat serviciile. Fiți atenți: au Miko kids - câteva centre în București, deci vor să ne fie aproape - Miko café, cafeneaua lor proprie și personală care servește preparate din... pui de țară (cu asta m-au cucerit complet, chiar i-am dat lui Denis pofticiosul partea cărnoasă dintr-un șnițel atunci și era autentic) și prăjituri ca la mama acasă (sper că la voi e de bine cu comparația asta și n-o să fugiți de ele :D), au chiar și o clinică - Miko-Med, cum altfel (unde oferă inclusiv servicii de stomatologie pentru copii - voi merge cu Anda la un control și musai scriu cum a fost) și centre de frumusete.


În bunul obicei de zuză am întârziat. Am venit cu metroul și fetița mea a parcurs o distanță de 10 minute în mai bine de jumătate de oră. Motiv pentru care am nimerit exact când au dat drumul la muzică. Și dă-i și liniștește-i, dă-i și convinge demoisella că să nu plecăm așa repede de acolo... Până la finalul jumătătții de oră demonstrative s-au integrat în peisaj. Am înțeles că se recomandă într-adevăr să nu întârzii, tocmai fiindcă li se oferă copiilor o perioadă de acomodare, când cercetează instrument muzicale și stau de vorbă.


unde toată lumea se juca, numai noi
stăteam unii-ntr-alții ca niște pui zgribuliți 










mama dolores, mai aveam puțin
și deveneam a doua lui piele :)))

Au avut parte și de gimnastică la liber - joacă pe saltele premiate de WESCO. Nu știu exact cine sunt ăia dar copiii au decis că e de bine. Sunt chiar faine și extrem de versatile. Am aflat că Miko oganizează ore de sport și ore de combat pentru copii între 3 și 7 ani.

Nu știu ce-am făcut cu pozele de la Arts&crafts, fiind în preajma zilei Mamei trebuia să facă un colaj cu poza mamei. Anda a lipit toate cerculețele de hârtie colorată într-un șir foarte amuzant, l-am ținut la loc de cinste până mai acum. Habar n-aveam că e așa meticuloasă :)




















Mulțumiri Miko kids, Miko Beauty Center, Miko-Med, Acvatic Bebe Club pentru cadouri, Miko cafe pentru gustări, Adrian Nedelea pentru fotografiile vii. 

You Might Also Like

0 comments

About Me