Copiii voștri merg în siguranță pe bicicletă?

14:30


Mi-amintesc cum eram pe la începutul toamnei un pieton obosit pe lângă un mall de la marginea orașului. Zonă  circulata de altfel, chiar și sâmbăta.  M-am uitat cu admirație la un domn care trecea strada pe bicicletă împreună cu doi băieți destul de mici, bine echipați și disciplinați. S-au pierdut pe aleile dintre blocurile de vis vis, poate mergeau în parcul aflat clar 2 kilometrii încolo.



Oare ce e în  neregulă în acest peisaj? Oamenii fac sport. Aveau căști, apă, parcă și genunchiere și cotiere.  Era senin, totul bine organizat, fără riscuri inutile.

Hahaha. Da. Riscuri. Ma gândeam că ai mei nu s-ar descurca astfel iar eu, care nu știu să  merg cu bicla, aș cam face pe mine.

S-a întâmplat ca peste vreo săptămână să  ajung la o discuție informală cu patronul brandului renăscut PEGAS, timp în care copiii au testat biciclete adecvate vârstei și mi-am dat seama că semnul de întrebare pe care l-am conștientizat era legitim.

Cum se merge cu bicicletă
Copiii mergeau pe un drum public și în țară noastră copiii sub 14 ani nu au voie să circule pe bicicletă pe stradă. Strada cu pricina e un coșmar pentru oricine.

De când l-am dus sa testeze pegasurile, Denis și-a recăpătat pofta de biciclit. Aproape nu e zi în care să-mi ceară să iasă cu bicicleta. Pentru mine, a ieși cu ei ăpe biclicletă e o provocare continuă. Sunt doi și trebuie să mergem cu un autobuz până în parc sau să mă țin după ei pe trotuare, în condițiile în care uneori nu ai loc să te deplasezi pe ele din cauza mașinilor parcate. Din fața casei până în cel mai apropiat parc unde pot merge pe alei cu bicicleta sunt 2 kilometri. Nu am găsit o metodă să urc două biclclete și doi copii într-un autobuz și să nu mă umplu de vânătăi. Mai caut.

Prin amabilitatea celor de Pegas, aveți mai jos un infografic cu ceea ce avem nevoie să le asigurăm copiilor un parcurs sigur cu bicleta. Se pare că echipamentul este obligatoriu :)

Reguli de aur 




Dacă vreți să vedeți ce game frumoase au astăzi cei care au reînviat brandul PEGAS mergeți pe situl lor sau poate ajungeți la un magazin. Chiar ieri au deschis unul in AFI Cotroceni, așa că puteți merge la testat. Au inclusiv biciclete fără pedale și toate sunt foarte bine lucrate, cu mare atenție la detalii.



You Might Also Like

0 comments

About Me