O poveste încâlcită în curând pe Disney Channel

20:25

În câteva zile începe serialul O poveste încâlcită pe Disney Channel.


Am anunțat-o și eu pe zuza mea și mi-a zis că știa deja de pe canalele ei preferate de youtube. Deja nu mai are nevoie de mine să se informeze :)))

Se pare că Rapunzelina (cum o alint eu) nu prea vrea să-și intre în rolul de prințesă și o ia la sănătoasa prin regat. Acțiunea se petrece înntre finalul primului film și scurt metrajul ”Încâlciți până la adânci bătrâneți” și se transformă într-o adevărată călătorie inițiatică a prințesei. Eu mă bucur că fata mea poate vedea un personaj feminin cu inițiativă, care nu leșină în brațele prințului și nu încearcă mereu să fie plăcută de toată lumea. Mi se pare că e mult mai autentică și plauzibilă, mai apropiată de o fată reală. Cam atât despre intrigă, că nu vreau să spoilez,


Eu și Denis am participat sâmbăta trecută la un workshop tematic organizat de Learning Hub, unde prâslea cel voinic și-a confecționat un tablou cu Rapunzel și l-a montat pe Maximus. Fiindcă a fost fără soră-sa, a trebuit să mă perind între sala unde se ținea DPT #8 și sala unde erau copiii, dar până la urmă a fost amuzant, fiindcă am văzut cum lucra Lucia și asistenții ei drăgălași. Learning hub este proiectul unei mame puternice și frumoase și este unul din proiectele educaționale favorite ale mele.

Așadar nu uitați că de pe 2 octombrie, la orele 17.00, aveți timp de o cafea liniștită. Nu uitați să-mi scrieți dacă v-a plăcut :)



 



You Might Also Like

0 comments

About Me