Domnul "Bună dimineața"

11:57

... Cred că există unul în fiecare casă.



Al nostru are 5 ani și, deși nu mergem nicăieri, pe la 7.40 se prezintă în patul meu, îmi zâmbește și-mi spune cu intonație foarte amabilă și foarte clar și răspicat:

- Bună dimineața, mami!!

Ei bine, tot timpul mai puțin ieri și azi.

Nu-mi dau seama de ce, eu și bărbatu-meu am împărțit copiii weekendul ăsta. Fata a mers cu el în altă localitate unde avea treabă, iar băiatul a rămas cu mine.

Plecarea celor doi fusese programată de fapt weekendul trecut. Weekendul ăsta eu voiam să ajung la Digital Parents Talks, eveniment aproape lunar organizat de Parenting PR unde se discută teme care țin de marketing online, scris, SEO, care se întâmplă să mă intereseze uneori.

Azi eu și  Denis ne programaserăm o sesiune de yoga pentru părinți și copii. Nouă  ne place clasa de duminica de la 11 organizată de PsihoYoga (și clasele pentru adulți sunt foarte faine, se organizează la ore friendly pentru cei care lucrează, btw).

Oh well, atât  ieri, cât și azi, prâslea s-a trezit incredibil de târziu. Ieri am întârziat, azi am ratat cursul.



You Might Also Like

0 comments

About Me