Adams family reloaded

21:12

Eu si sotul meu am fost acum cateva saptamani la o cununie civila. Am ajuns cand deja semnasera, stateam la poze pe trepte. Eu fusesem la Baby Boom cu EvaChic, cu plecat de acolo sa vin la cununie; copiii, in consecinta, ma vazusera putin in acele zile si cum m-au vazut, cum s-au miorlait. 


Pe Denis il aveam in sling (cat e el de mare acum) si Anda a devenit geloasa (Denis supsese, fusese luat in brate, pupat, va dati seama). Era, ca sa va faceti o idee, bine dupa pranz, merdseseram pe jos destul de mult. Si miorlaia si ea ca ea vrea titiii  I-am zis ca sa aiba rabdare sa ajungem undeva unde pot sta si ii dau, ca acolo nu am loc prin sling sa scot 2 tzatze, dar ca vreau sa-i dau. Ea nu si nu. 

O doamna draguta zice aplecandu-se amabila la Anda: ia zi, ce pot eu sa-ti dau eu tie sa nu mai fii suparata? La care sotul meu zice cu cea mai mare naturalete, cu voce egala, de parca zicea ca-i dam apa: nu puteti sa-i dati nimic ca vrea sa suga de la ma-sa.

Nu ne-a mai intrebat nimeni nimic. 







Bine, nici Anda n-a mai supt in ziua aia si niste saptamani dupa ca oricum nu avea efectiv chef de asta, dar na, old habits die hard.

You Might Also Like

0 comments

About Me