Testăm de toate

14:20

Începând de azi sunt in plină testare de hop-tye de la Réka și-mi place de moooor! Materiale moi dar solide, bretele foarte late si usor elastice, atâta cat să-ți îmbrățișeze umărul și să se muleze frumos pe spate și pe piciorul pisoiului purtat, bretele de mijloc matlasate dar usor de legat (eu fiind subire leg chiar partea matlasată), punte reglabilă, ceea ce-l face purtabil de la vârste foarte mici, nu tocmai ortodoxe pentru mei-tai în general, glugă ușor de prins de bretele...

Nu-mi chinuie nici spatele nici bazinul când pun copilul mai jos ca să poată suge.




Revin cu poze și alte impresii când am timp. Presimt multă alergătură pe-aici, că bebelache a făcut azi primii pași mai mulți singur și a luat și o curbă elegantă cu ocazia asta. Are 10 luni și o săptămână, iar de mers 2-3 pași merge de vreo lună, din ce în ce mai des. 

You Might Also Like

1 comments

  1. Felicitari pentru mers! Si pentru testat!
    Al meu e usor mai lenes. Desi ne alearga de murim de luni bune abia ieri a vrut sa faca primii pasi singur.

    RăspundețiȘtergere

About Me