Noroc chior 1

01:57

Asta de fapt ar trebui să se numească noroc chior 2. În sfârșit, așa m-a prins, așa povestesc, anacronic :))


Aveam într-adevăr nevoie de ceva rigid pe care să pun laptopul pe suprafețe mai puțin convenționale gen pat, pat, pat...Așa că atunci când a apărut oferta asta mi-am spus că n-ar fi rău să-mi ofer un mic răsfăț online în ciuda economiilor drastice la care m-a supus condiția mea de mamă apatridă wannabe.

Tot ce-mi doream era sa nu se rupă repede și să fie la fel de simpatică și în realitate. 


Până mi-am trimis datele pe mail, până mi-am conformat telefonul eu am uitat complet cum arăta onor masa, deși ăia de la pestoc au răspuns foarte repede la mailuri (bravo lor!). Am primit un pachet prin curier peste alte două zile, dar nu l-am mai desfăcut fiindcă am fugit la țară pe nepusă masă. 

La două zile dstanță, după ce m-am întors din sălbăticie, mi-au povestit ai mei că pachetul fusese supus unui test de anduranță - un musafir a stat pe cutie crezând probabil că și-a tras mama scaune cu fundul albastru. Am desfacut dracia, m-am uitat la ea (era întreagă), a mai zăcut apoi două zile pe măsuța de cafea pe care desena Anda. 

Încet-încet am integrat-o tabieturilor mele - deși acum tot nu scriu pe ea, sunt la masa mare din bucătărie și mâine dimineață mă voi trezi moartă de oboseală și nesomn, că Denis doarme de la 9 seara, sigur nu va avea chef să lenevească până la 11... 

Numai că azi am dat peste un tab deschis de 20 de ani cu voucherul in HTML și mi-au picat ochii pe alt model decât ce aveam în față. What dă...? Intru la oameni pe site și dau peste imaginea produsului meu:


... care beneficiază de cu totul alt preț. 

Ar fi cazul să le scriu un mail de mulțumire (n-am apucat s-o fac, oricum) și să-i întreb dacă e un gest deliberat sau vreo greseală. Ce părere aveți? :)

You Might Also Like

0 comments

About Me