Poze și cadouri

14:52


N-am mai cumpărat un săpun din comerț de multe luni și cu ocazia asta am uitat ce înseamnă pielea uscată pe mâini sau pe corp.

Mă bate chiar gândul să-mi fac singură săpunuri, dar nu am niciodată toate ingredientele și nici nu am avut timp să-mi fac curaj până acum.

Dacă sunteti deja clienții doamnei și aveți vreo poză haioasă cu puștiul din dotare și un produs de-al ei, poftiți la concurs.

Noi le-am terminat de ceva vreme și nici poze nu am prea facut in perioada aia, dar e o idee draguță. Baftă!


You Might Also Like

2 comments

  1. Eu iti spun sa-ti faci curaj,nu e greu,timp sa ai.Cand vei dori,te sprijin.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Bea. Acum sunt tot timpul ca beata, nu e un moment bun. Poate dupa ce nasc, la un moment dat :)

      Ștergere

About Me