Instantanee

17:30



























You Might Also Like

2 comments

  1. Vai, ce draguta este Anda cu toate coditele ei! Si cum sta este pe marele frig bagata in haina lui L, dar fara gluga. Se stricau coditele?

    Si cum mai poti s-o cari cu o luna inainte de nastere? Cand o pui pe sold Denis nu spune nimic?

    Iar iepurasul este foarte frumos, voi l-ati facut? Acasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria poza din haina e de la inceputul iernii, de la primele temperaturi sub 4 grade celsius. Cand fetita noastra refuza sa se imbrace altfeld ecat fancy. Intr-o duminica eu am mers undeva in centru si ea m-a urmat cu ttal ei dupa ce s-a trezit. Am mers pe jos de la universitate la Unirii si pe la jumatatea drumului a inteles de ce insistam sa ii punem salopeta. Asadar nu era exagerat de frig dar, fiind una din primele zile cu adevarat friguroase, toti resimteam frigul mult mai acut decata cum. De asta nu avea caciulita, nu era necesara. La nevoie aveam doua glugi.

    Pozele sunt cam din ultimele trei luni. Cele cu Anda in sling dateaza de la vreo 30 de sapatamani. Acum am 36, pe ea am putut s-o duc in sling pe distante mici pana la 34 de saptamani, cand brusc a renuntat la purtat din proprie initiativa ("nu poti sling" si a acceptats a mearga intotdeauna pe jos la tatal ei in Biba cand si daca era disponibil. Fara sa ii eplic de milioane de ori ca nu se poate, ca e gresit, ca are doua picioare si le poate folosi, ca la trei ani e rusine sa mergi in brate. Ea a stabilit aceasta limita, eu i-am zis intr-adevar de cateva ori ca obosesc, ca nu mai pot, ca ma doare spatele (niciodata burta, niciodata din pricina lui bebe). Cred ca simtit care mi-a fost limita si pentru asta a crescut enorm in ochii mei, omulet intelept.

    RăspundețiȘtergere

About Me