Buna dimineata, soare!

10:50

Azi ploua. De cand m-am maturiztat (un pic asa), imi place si ploaia. Sau poate-mi place pentru ca unele lucruri placute, pe care, fara un efort de memorie serios, nu mi le amintesc, mi s-au intamplat cand ploua usor si mirosea a muced-frig.


Tocmai mi-am aprins calculatorul si am vazut incarcandu-se widgetul de vreme, unde trona un cerc galben cald si vesel. Am facut ochii mari, asteptand sa vad daca ploua numai in fata blocului meu sau iar gresesc oamenii timpul probabil. Nu, nu greseau. Cand s-a conectat la internet, widgetul s-a transformat intr-un patrat gri, innorat, pe care scria mare 19 grade. Sa nu uiti, draga Ramona, ca asta-iarna 19 grde ti se pareau o temperatua tropicala. E cald la 19 grade. Daca nu bate vantul receeeee, poti sta chiar in tricou fara probleme.

Contemplez cescuta transparenta cu cafea, odihnindus-se alaturi de o jumatate de grapefruit rosu pe o farfurie intinsa fumurie. Deplang aparatul foto, cred ca-mi fac un wishlist. Curand imbatranesc si ma reintorc la serviciu. Si n-o sa-mi vad fetita aproape 12 ore in fiecare zi. Mi se rupe sufletul.

Ei, dar, pana una-alta, am prins vreo jumatate de ora singura, doar pentru mine (lucru dupa care tot eu, culmea, tanjeam, desi acum plang ca nu voi sta lipita de fata) si iata ca ... stau si scriu prostii. Ma uit pe geam si vad ca ploua luminos iar lumea merge fara umbrela. Dar in curtea interioara se aud picurii de ploaie. Dimineata placuta!

You Might Also Like

0 comments

About Me