Nu ne trebuie teatru, avem bebelina

00:49

Copila mea chiar a crescut!
Ieri s-au strcat mamele de ras, s-a asezat Anda pe-o perna si a imitat-o pe mamaie cum a stat in pat cu o zi inainte (proabil adormise si respira pe gura). Sau casca. Apoi a facut multe alte ghidusii, a fost interactiva si a jucat teatru! Le-a imitat pe fiecare iar eu, in loc sa le vad razamd, scriam un articol pe care l-am pierdut in dorinta de a merge cat mai repede cu copila la culcare. Ooooof!

Mamele sunt mama si bunica lui tati. Buni e soacra mea si mamaie e mama lui buni :). Iar mama mea s-a autoproclamat mamaie, deci sa vezi confuzie pe Anda cand va striga dupa vreuna, asta numai daca le va gasi ea alte nume. In alta ordine de idei mamaie cu copil de patru ani cum suna? :)

You Might Also Like

0 comments

About Me