Momente frumoase de dimineață

12:48

Ne-am trezit pe la 12.10, a supt până la 12.23, apoi a vrut s-o dau eu jos din pat, sa ne rostogolim amândouă si s-o las pe podea in picioare după ce am drăgălit-o asa lipită de mine cum stătea. Apoi a vrut jos, m-a luat de mână, am deschis ușa și am mers să inspectăm sufrageria. Cât mi-am făcut eu de lucru, m-am trezit că mi-a adus papucii şi m-a pus să-i încalţ. Nu mi-a zis nimic, doar mi i-a pus foarte sugestiv lângă picioare, apoi trăgea de doamnele picioare sa se încalțe.


Am venit înapoi în dormitor, iar Anda a luat prosopul care se odihnea pe scaunul de birou si mi l-a dat să-l pun in pat.Apoi a pus lângă el un tricou de-al lui tati, m-a luat de mana si m-a pus sa ma aşez pe scaun, apoi a mimat cum se aşează ea, deci am luat-o în brate si ne-am aşezat la calculator. Și acum scriu cu ea. În răgazul dintre primirea diverselor itemuri ca: apa de mare, crema de corp, tubul de pastile, o linguriţă sau ce mai găseşte demoisella pe raftul de sus. Tocmai am primit factura de curent si bebe și-a îndeplinit misiunea, drept urmare  ,,,mjjjj... ati ghicit, nu-i asa? V-a salutat și s-a mufat din nou.

You Might Also Like

0 comments

About Me