Diverse III

21:56

Mă pregăteam să văd câteva poze direct de pe telefon şi afurisitul iar nu se mai conecta deşi tocmai avusesem o sesiune de trimis poze pe YM lu' tati al nostru de departe. Am crezut că i s-a miscat iaar mufa de alimentare sau s-a oxidat (Zuzulina are ceva cu telefonul ala, e unul din felurile ei preferate de mancare). Nu vă spun de câte ori am deconectat-reconectat telefonul ca, atunci când m-am ridicat de pe scaun, să văd ca ori micuţa Z ori pisica alor mei (Sheba sau Toshiba in functie de starea ăluia de-o apelează) mi-au scos cablul de date din USB. 'Cică făceam suport tehnic pe vremuri.

A, şi să stâng gâtul alui care a mutat cratima tocmai pe rândul de jos pe tastatura română. Accept orice, dar ştiţi câte plusuri a trebuit să şterg?

You Might Also Like

0 comments

About Me