Diverse (II)

12:00

Mi-am amintit ce uitasem ieri :)

Zuzulina si-a descoperit propria umbra cand ne plimbam ieri sub lumina felinarelor si incerca sa o joace in picioare. Normal ca era contrariata ca nu-i pooate niciodata calca celalalt capat.

*** De dimineata m-am trezit cu un canal infundat la sanul care nu-i place ei si am pus-o sa presteze. Sugea in gol (cum e si normal in astfel de cazuri) si la un moment dat si-a impreunat mainile si le plimba asa prin fata. Se opreste din supt: Bijiii, Bijiiii apoi se intoarce la san ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

*** Intotdeauna cand sta la san si eu la calculator se opreste din supt sa apese space cand intra screen-saverul, apoi se intoarce la ce facea cu un aer de depanator satisfacut. Dar asta cred c-am mai spus...

You Might Also Like

0 comments

About Me