De duminică - versiunea revizuită şi adăugită

13:35

Duminică a fost o zi incredibil de frumoasă, asa că am profitat de ocazie şi am scos comorile la păscut prin Centru.




Pe Zuzulina a pocnit-o somnul in centrul oraşului când ne întoceam de la joacă. Voia jos din sling... Tati, ia-o tu! Ba nu, nu la tati. Inapoi la mami. Făcea nişte gesturi atâat de discrete incat nu mi-am dat seama ca voia să sugă. Noroc cu tati.

Ok, dar cum, era un loc unde nu gaseam macar o singură treaptă să ma aşez. Din mers, in picioare? Parcă n-aveam chiar asa chef. Am intrat cu puţin noroc si urletele de rigoare ale madamei careia nu-i era servită masa la timp uite-aici.


Iniţial a mancat pe piciorul meu dar, cum fata voia sa adoarmă la sân si să se bucure in tihnă de dejunul ei lactat, m-am aşezat si eu pe-o treaptă. Mai aveam posibilitatea să o alaptez in barul de deasupra dar voiam sa ajung la mama mai repede să-mi iau şi eu porţia de... de cafea, ce, vă gandeaţi cumva la sân?



Am convins-o ca nu mai e mult până acasă şi am plecat. În cinci munte dormea dusă şi a ţinut-o tot asa vreo două ore.


(vedere din slingul meu)

You Might Also Like

2 comments

  1. Ce frumooos!A luat masa in oras, dupa o iesire faina in parc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ştii :D. Dar putea fi mai puţin subtilă, ştie să spună ţiţiiiii! Seamănă cu mă-sa, asta mereu aşteaptă să ghicească lumea ce gândeşte ea şi dacă nu se intâmplă aşa se supără.

    RăspundețiȘtergere

About Me