Neuronul grandoman s-a deprimat

19:02

Sunt cumplit de deprimata [:D]. Nici sa ies din casa n-am mai avut putere azi. Am citit un jurnal de amanta, e mai ceva ca o telenovela cred - zic cred ca eu chiar n-am vizionat telenovele. Ba mint, odata din ratiuni de invatare a limbii locului ma uitam pe TVE si aveau si o telenovela. 

Avem o pisiciuta de imprumut, Micuta Z uitase ca e pe la noi si cand animalutul s-a itit din living a urlat de groaza pe doua voci :)). 

Calculatorul meu e partial dezbracat si zgatia a invatat sa loveasca coolerul de pe procesor, pe langa care se invarte si o inutila lumina albastra postata de Zoozoo in tineretea zbuciumata a relatiei noastre. Bine, acum ca am calculator desnud e foarte utila si estetica dar cand se transforma intr-o ieftina cutie alba cu gaurele pe parti... 

Zuzulina a invatat sa rasuceasca butoanele de aragaz - momentan doar cand sunt aprinse - iar acum trage de bluza si se automufeaza in timp ce va scriu. Iar pisica a dat peste plasa de insecte pe care am "lipit-o" de perete cu geamul, mai dupa biblioteca, asa - si s-a incurcat in jaluzelele noastre verticale fosnind intr-un zgomot insuportabil. Cum poate fi un fosnet insuportabil? Mai trece, doctore?  E grav? 

You Might Also Like

0 comments

About Me