Amarui-gretos

13:41

Exista loc pe lumea asta pentru oricine. Suntem 6 miliarde de indivizi si pseudoindivizi, de persoane sau de cretini cu chip de om si 2 picioare (eventual). Unii cred ca au 3 picioare, cel de-al treilea fiind un membru monstruos augumentat in asa fel incat ei sunt "cei mai tari din parcare", "cei mai dracului", "cei mai cei mai".

Atat de puternici si speciali se simt incat isi asuma libertatea de a hartui, in mod anonim desigur, - internetul e mare si deja atotcuprinzator - si de a calca in picioare cele mai nevinoavate si mai pure fiinte - copiii nostri. Mai precis, copilul meu.

Este josnic, ingrozitor de-a dreptul, cum cineva - cunoscut sau necunoscut - isi poate imbraca sinele intr-un ID de messenger si trimite mesaje obscene la adresa unui copil inca nenascut - apoi la adresa unui copilas nou nascut! Tevatura asta dureaza deja de multa vreme. Sa spun ce? Ca mi-e scarba? Ca de doua ori m-am coborat la nivelul lui si i-am raspuns? Ca prima data m-a amenintat?

Eu nu vreau sa arunc cu noroi in nimeni. In mine de ce se arunca? Individul citeste acest blog pentru ca ultima data cand m-a deranjat cu pseudoprezenta lui infama si-a luat un ID care trimite la nick-name-ul meu de aici. Dragule, poate stii si unde stau? Poate vrei sa-mi faci o vizita, sa ma umpli de sange sau mai stiu eu ce ti-ar putea satisface creierul imputinat de lipsa de viata reala? Oare ce urmeaza?

Mi-am poluat blogul.

You Might Also Like

0 comments

About Me